V25+6

Här kommer veckans magbilder

Här inne bor den sparkande lilla bebisen

37
lisa

Fin blogg:)

Mollie ♥

eller hur!

em, har ont i halsen...

vad gör du? (:

xx, m

Anna

Den börjar bli riktigt stor nu! =)

Mollie ♥

oj, gud va jobbigt det låter!

jag är ju åxo lite sjuk. ont i halsen...

jahh, vilken film är det då? (:

Anna

Jasså! Den ser då stor ut på bild!



Det låetr ju inte så kul om du håller på å bli sjuk heller! krya på dig!



kram

Mikaela Urbom

Oj va den växer :D så gullit

YAIYA

@yasmine modell och blivande mamma: krya på dig hjärtat!.. ska också se tv nu kram



ps. du har en jättefin gravidmage

Anki

Nu är det en riktigt präktig kula ju!



Kram o Natti Natti

Milla - fotointresserad model

Hej, tack för fin kommentar på mb! =)



Ser att ni ska bli föräldrar. Önskar er all lycka! =)



Allt bra? Kram.

Lena i Spanien

shit, nu börjar det verkligen synas! :)



klart man är lite nervös innan avresan... hehe...



besök gärna min blogg - flyttar som 17 åring till Spanien

Anna

Utbildning om sjukdomen? får jag fråga vilken?



Hoppas du mår bättre snart! kram

Daja

sorry för sent svar, ja allt är bara bra med mig =) allt bra med dig?

sara

Hoppas att du har haft en bra dag! :) sov så gott! kram

Emma

Hejhej vännen!

allt bra idag?



Ååååhh! MAGEN *__*



Om du inte redan har gjort detta Glöm inte att kika in på videobloggen som jag har börjat nu. Har lagt upp ett roligt inlägg som man får skratta av, ialla fall jag dör av skratt när jag ser den. Kommentera gärna vad du tycker om videon. Mera personligare videobloggar kommer upp lite senare med tiden :)



Puss

Anna

Blev inge klokare men men..det var då struntsamma!



Håll dig hemma och kurera dig istället!



kram

YAIYA

@yasmine modell och blivande mamma: åh, ja det var en trevlig utekväll. det hoppas jag med, ta hand om dig. söta drömmar kramis

Anna

Okej då är jag med! Jobbigt, kan tänka mig att det inte är lä'ttare som gravid heller..



ja ta nu hand om dig ordentligt! =)

kramar

Emma

SVAR Jag mår bara fint tack, bara en extrem huvudvärk :/



GODNATT!



*svara inte på denna kommentar förns efter 12.01 / 1 sept. snälla. Försöker hinna svara på så många kommentarer som möjligt innan det blir en ny månad*

Jenilita

WOW jäklar va sotor den har blivit nu!!! hihi va kul att det sparkas där inne med hehe kanske en liten mini zlatan:)



bamsekram

Mindy

Godmorgon gumman.Söt baby mage..Hoppas att du får en skön tisdag morgon.Hur var simningen..något som du tycker jag ska testa? kram

Mollie ♥

jahh!

det gör så ont i halsen. och man kan inte sjunga!

världen går under ;ooooo

ahahahahhah!



ohnejj!

hoppas du inte har svininfluensan!



haha, det skulle vara trevligt!

det är ju alltid kul med lite sällskap! :D

xx, M

Pernilla

Tack! <3

Oj oj oj, nu börjar magen bli jätte stoooor! :D

mindy

God middag..så söta magen är när man tittar närmare på den..påminner lita om min egen..:)

Ja då får man testa vattengympan någon dag...är rätt slö av mig att ta tag i vissa saker..hihihi...

Krya på dig gumman.kram kram

Pernilla

Ojda, stackars dej. Hoppas du blir frisk snart! :)

Jaha, jag tycker den ser stor ut iallafall. Men d e sant, jag tyckte min mage oxå blev större på bild än irl. :]



Jag mår väl bra idag, va sämre igår. Känner mej hängig lite till o från. Men min dotter verkar vara ölite sämre idag, hon har sovit ändå från 21.00 till 06.00 och sen från 07.00 och sover fortfarande. Men d e nog bra, att hon får vila ut med tanke på hennes förkylning. :( Blä!



Har du varit på Huddinge sjukhus ännu för informations dag?

mindy

Har med de tankarna att man ska filma när lillen sparkar för fullt där inne men väntar lita längre fram när man kan se det tydligare...det är så underbart att se när magen hoppar..längtar jätte mycket tills han är hos oss..säkert precis som dig.kram

Anna

Det gör du rätt i!



För mig blir det att jobba kväll! =)



Ha en bra dag! kram



mindy

Är klart med tvätten så nu gäller en lätt lunch med vad..hihihi..återstår att se vad som finns hemma..är alltid så sugen på allt annat än det man haver hemma..varför är det så...är det så för dig med vissa dagar..Har du fått dille på något än eller? inte än här skönt i det...

Ska bara slappa denna dag innan man ska åka & jobba..det blir att man kommer ta en runda så man unna sig en stund i solen.kram

Jenny

Usch inget kul att vara sjuk, febe & Förkyld eller? Jag blev förkyld i söndags fast inte i så farlig grad eller va man ska säga, inte brutit ut helt o hoppas det inte gör det heller, ja försöker äta en massa apelsine o dricka en massa vatten hoppas det hjälper..

när är det den lilla/e ska födas? :)

kramar

Anna

Ja jag ska försöka..=) ha det så bra du kan iaf! =)

Du är ju inte ensam iaf, du har ju bebben som "sällskap"...=)

kramen

Emlan

oj här ser det ut som magen är superstor :) hihi men söt är den! pöss

Laila

Nawh Tack :D världens sötaste är du :)

unique

Oj, vilken fin mage! Du ser ut att må prima. Bara längtar tills min ser ut så =)

Yvet

Vad mysigt men en sån fin mage! Längtar tills min börjar växa lite mer! =)

°•♥ Cat Powers ♥•°

Oh vilken härlig baby-mage du har fått.. Det hade varit otroligt coolt att vara gravid =P..



Vet du vad det är för kön på bäbisen? Vad den ska heta? =)



Ha en bra dag!

Kram

Gynning

Vilken fin mage

rebecca

Hej, åh, hoppas allt går bra med barnet :)

skulle bli jätte glad ifall du ville hjälpa mig att vinna en symaskin, allt du behöver göra är att gå in på länken och rösta på nr.9

http://www.skovdesymaskiner.se/contest2.html



tack på förhand :)

saralovisa

Oh vilken fin mage!!