Vatten gympa

Hade laddat för vatten gympan sen i måndags det var verkligen en kick samtidigt som man fick sig ett ordentligt träninspass.
Vi var ca 15 tjejer i olika åldrar alla med olika stora magar. Alla var kanon trevliga fast bäst kontakt fick jag nog med Jenny som även syns på bilderna. Vi tränade kondition och styrka, stretchade och avslutade med avslappningsövningar där vi fokuserade på andningen...
Nu är jag kanon trött så kommer nog somna tidigt ikväll hoppas jag.
Kommer fortsätta gå på vatten gympan men nästa vecka kan jag inte för då är jag på Ersta sjukhus hela dagen på skola/kurs.
Imorrn är det återbesök hos barnmorskan *spännande*.


Färdig tränade och trötta

Visst hade vi fina badmössor

jenny i v31 och jag i v25+
72
LENA ღ

Min dag har varit helt ok :)

Jasså? va kul! :D

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

sara

sv: okej går det bra med bebisen i magen? :)

jag gör inte så mycket, svarar på kommentarer :) kram

Anonym

så härligt med vattengympa!

Stéphanie

Hej! Jodå, det är bara fint, tack! :D Själv?

MS | › Michael Jackson ♥

va fina :)

Anonym

Ja, det förstår jag! =)

Sofie

hihi tack :)

när är det beräknat att barnet ska komma? :)

Stéphanie

Okej :)

Jag tittar på tv... en tv game faktiskt :)

MS | › Michael Jackson ♥

SV: ja du, jag gör inte så mycket.. kollar på tv :) du då?

Ina

ja jag såg filmen ,du var jättesöt men lite dampig hahaha kram gumman

MS | › Michael Jackson ♥

SV: ja jag vet hur det är, vattengympa är grymt jobbigt och man är helt död efteråt. körde det efter min knäoperation och det var ansträngande :P

Stéphanie

Haha i imagine! :)



Vet du vilket kön ditt barn eller inte? :D

MS | › Michael Jackson ♥

SV: oj jävlar, ja det gör de hela ännu jobbigare :P

Emma

Hej

Och välkommen till min nya blogg.

Kläder,skor,smycken.. och mycket annat kommer säljas för mycket bra och billigt pris.

så ta en titt in på bloggen...

du kommer inte bli besviken!



http://emmamarijana.blogg.se



Ha en bra dag!//E

Linnéa

Okej, det är okej, ska verkligen läsa det när du lägger ut!!

Kram ♥♥♥

Stéphanie

Absolut!! :D

Hur ska ni kalla honom?

Stéphanie

Haha Jag tvivlar inte på det! ;)

Julia

Hoppas allt är bra med dig :) Väldigt fin blogg!!

Sofie

läser lite bloggar :) kram

Emma

jodå bara fint här. sj då?? magen växer?? kolla gärna in mi nsida:D

matilda

sv: härligt :D en lite tidig julklapp alltså ;) evt du om de e en tjej eller kille?:D

johanna ringh

jaha vad kul :D hur äre med dej och bebisen då? :D

Emma

ne i mrogn blir det inget speicellt..

måste säga att du har ingen mage alls nästan ju;)

Carolina Östholm

Det låter helt underbart =) otrolig känsla man lär och ha! Riktigt häftigt asså! Jo det är bara bra, lite småseg ikväll så får bli minitomater och minimorötter och tv :)

Julia

Sv: Härligt :) det är bara bra med mig!! lyssnar på musik just nu bara o kikar runt på lite bloggar.. sjdå?

Anonym

tack för komentaren!



Kolla vad alla andra svarade på senaste och svara på den nya "jag har aldrig".

Hehe hur mycket vågar du avslöja?

sara

sv: kan förstå det, vatten gympa är roligt men lite små jobbigt :) joo jag är bara hemma ikväll med älsklingen hos mig :) när är det planerat att du ska föda btw? :) kram

Anonym

Tack så himla mkt! =) ha en bra kväll nu!

peace

Jotack, allt är bra! hur är det själv? :)

kram

elena

det är så gulligt att vara med barn

Julia

Sv: ååh vad mys det lät :)

Malin

Åh andra sidan jag är inte så glad i paj överhuvudtaget när det kommer till typ smultronpaj bla bla. jag gillar hellre mat pajer :P

peace

Okej :)

Sitter och målar naglarna och pratar med några kompisar just nu, haha! Vad gör du själv? :)

kram

matilda

sv: aa va ska han heta?:) jagdu, träning och senkanske vara med killen :) sj?

peace

Åh vad mysigt! :)

Ska nog också göra lite varmchoklad nu, blev så sugen när du skrev det!

kram

♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Åhh vad härligt det låter :) Jag vill med men jag får knappt gå.



Ja det hoppas jag med på. Har sju miljoner tankar som snurrar runt och har sig i huvudet på mig.

Kram

Ina

hahah ja du jag har dampat runt här hela dagen och gjort i stort sett ingenting, men imorgon ska vi åka till Gekås i Ullared och storshoppa! kram

Ellinor

det ser härligt ut!

läs gärna mina blogg! ;) pusstja!

Stéphanie

TV kväll :) själv?

Stéphanie

Okej :)

Vad tittar du på?

Anonym

hehe de ska jag göra, vilken gullig mage du hade hehe!

Stéphanie

Oops, re-reading the comments, I just realized I have not answered your question :s



Imorgon ska jag vara hemma och börja mina matteläxor -_-' Jag har inte börjat skolan men jag redan har läxor ... :/ dudå? :)

adina

åh vad kul!

Stéphanie

hehe okay vad kul! :D

matilda

sv: haha okej ;D synd då :D aa ja med :D so god natt :D

- hanna olsson -

Hehe okej :)

Mysiga bilder, var det roligt? :)



Kramar!

Hanna Olsson

♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Sov gott.

Kram

- hanna olsson -

ÅH vad du gör mig avis nu! Det är något jag drömmer om, att få spela med/mot honom. Skulle göra mycket för att bara få träffa människan :)



Sov gott :)



Kramar!

Hanna Olsson

Laila

vad duktigt =) gick det bra? =)

Anonym

SOvgott sötnos! :)

Ida

japp, här är allting bra :)

själv då? ;)

peace

Hoppas du fick en god natt :)

Eleonore

Eleonore

Det är ju väldigt snyggt med badmössa ;) hehe.

Jenny

verkar kul med vattengympa

Annika

inte mycket, ska nog göra mig i ordning snart. själv då ? :) kraam

Annika

okej okej., jo jag ska nog kanske sminka mig jag med, men är rädd för att jag börjar få ögoninflamation :S

kraam

JOSEFINE

godmorgon :D hoppas du får en bra torsdag!

Malin-Hockeyfruga

aha ja de kan ja tänka mig, måste ju va skönt att få avlastning!:) söta va ni med!Kram

HelloNicki

TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



Kram!

Perez.

Kul att det fick bra för dig på gympan =) kram.

HelloNicki

Din blogg är jätte fin!



När ska du bli mamma?



Kul att du är med och tävlar! Tipsa gärna om den i din blogg!

simone

Vattengympa är underbaaart! Snygga mössor också :)

Drew Barrymore Fan

Hej, är du ett Drew Barrymore fan?



Kika då in den här bloggen!

http://drewbarrymore.blogg.se

kajsa

håller med :O



gud va coolt med vattengympa^^

LENA ღ

Jag hade det mysigt med pojkvännen :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

elena

va söt. Inget typ ledig imoron sj då :)Puss

Mickan

Vad kul med vattengympa, har inte provat på det, men önskar jag hade gjort det, är för nära nu, och har inte tränat på länge... så det får bli ett senare kapitel..

peace

Yes det gjorde jag! Okej :)

Anonym

hehe verkligen :D, kom precis hem från skolan, är helt utsliten

själv då?

Mollie ♥

Nu är bloggen aktiv igen!

Läs om hur jag nästan svimade. Och just nu har jag laggt upp min favorit låt på sidan!

Besök så är du bäst!

XX M

adem

hej

kanske behöverni semester..................

www.zeytinada.com

www.zorlugrand.com

www.tropical.com.tr

jag är singel göteborgare turk kille

[email protected]