Bloggar från BB

Kom in 10.30 på förlossningen , var redan öppen 6cm så nu ligger jag här och andas lustgas mellan värkarna.
Ska jag skratta eller krysta?. Min smärt tröskel är hög allafall.
Han ligger med huvudet jätte långt ner så snart är det dags.
Ligger på mitt jätte stora rum nu med älsklingen han är konstigt nog mer nervös än jag...

Nu ska jag föda vår bebis....
snart snart bara att hålla ut.

Snart ska 2 bli 3 - Underbart

32
JohannaK

Otroligt spännande!!!! Lycka till och njut av varje sekund...Ni får uppleva någonting helt fantastiskt nu!



Mvh, Johanna :)

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Jag sa ju att det nog var på G! Jippie! Hoppas allt har gått/går bra! Stooor kram!



p.s - liam hälsar att han ser fram emot att få träffa Dennis :D

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

förresten, snacka om lustigt, jag var ju också öppen 6 cm när jag kom in :D tihi

Eva-Lena

Hej Yasmine!



Lycka till!



Kram Eva-Lena

Anna

Åååå va spännande!!!



lisa 18/12

Kul att du får barn på MIN födelsedag;)

unique

Du är fan inte klok!!! Bloggar precis innan du ska föda hahaha... You go girl. Stort lycka till. P.S Jag sa ju att du skulle ha honom innan helgen

Malin

Spännande! :D Lycka till med allt!

Ina

Gud gumman!!! Hoppas allt går bra!

Anki

Ja, där det väl klart runt kl 15.00, kan jag tro. De räknar väl med 1 cm i timmen! Ja att du har hög smärttröskel det har jag förstått förlänge sen! Man märker det lätt på människor, men det kan vara negativt oxå, att man väntar för länge med att söka hjälp när det är något som är allvarligt! Det har hänt emej många gånger, jag har hög smärttröskel och det är på både ont och gott!

Ja, männen brukar vara mera nervösa, stackarn!!



Kram på dej och du ska se att allt går hur fint som helst , det är de sista cm som är värst!



Lea * med bebis i magen

Vad skoj! lycka till!

Alexandra

Å vad spännade...håller min tummar!

Kramar

linaa

STORT lycka till!! & Grattis om ni redan fått!

Timosh

Fin blogg:) Gillar designen!;)

Du själv som gjort det??=]

Helena

Vad roligt!! Då har ni nog eran gosse såhär dags =)



Jag använde också bara lustgas, det är för häääärligt!!



Hoppas allt går bra och att hela familjen mår bra!! =)

Anna

Härligt gumman! Kör på nu, det går fint det här:) Jag vill också vara på BB.... kramen!

Maria - livet i Milano ☆

åh vad roligt då kommer han på min födelsedag ju :D idag det vill säga hihi

Matilda - 90a & Snart 2barns mamma!

ååååh gud så kul! GRATTIS!!

Martina

Åhh va härligt gumman:D spännade hoppas den lille tittat ut nu för de är ett tag sedan du skrev:)



Grattis säger jag på en gång

kram

Josefin

åh gud vad underbart <3 håller tummarna att allt gårbra, du får skriva sen hur ont det gjorde :P pussss <3

Linda

Åh så spännande, håller tummarna för att allt går bra gumman ! Lycka till nu kraam

Jessica

Grattis! hur har de gått? har du fått någon liten än:)? kraaaam<3

Jessica

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! STÄLL EN FRÅGA:)?

Jessica

SVARA PÅ FRÅGAN I MIN BLOGG:D!

MOLLIE

ÅHHH! GUD!

jag längtar tills du skriver nästa inlägg!

GAAH! hoppas allt går bra ♥

Emma

hej gumman.., stort grattis.. nu har alla fått sin bebis utom jag=( störtbölar snart här.. glad för din skull..

kram

Emelie

hihi jag undrar om han kommit ut nu...sitter och väntar på nån bekräftelse :) hoppas hoppas puss

Josefine- mamma till Olivia

Nej vad underbart! Säkert ligger du redan nu och snusar på bebis! :)

Linnéa

Åååååh!

Lycka till lycka till lycka till!

Hoppas allt går jättebra.

KRAMSI

anna

ja:D allså är du modell?

Nicole

Nu har det kanske kommit en liten bebis :) GRattis!

Nathalie

Grattis! måste vara kul för anton att få en bror att leka med. För ni blir ju fyra?!!