Mina älsklingar




Håller hårt i mammas finger


Min älskade man leker hoppla hästen inne i leksaksaffären eller spanking leken kan man också kalla det.

27
FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

vet inte riktigt vi står mellan två firanden, men först ska jag jobba :/

Emelie

Söt han är! :D Vem är han lik?



Sv: Hehe ja jag saknar min mage med :) Så mysigt med alla sparkarna! Och så var den inte så deggig :P hehe Kram

jjulia

svar: taack detsamma, vad mysigt. hihi :)

Anonym

japp allt bra med mej sj? vilken söt bebis du har! :D

molly ♥

japp allt bra med mej sj? vilken söt bebis du har! :D

Anki

Vilka mörkt mörkt blåa ögon lille Prinsen har



Kram

emelie

det hade jag :)

okej va för någon klänning hittade du? =)



va lika ni är. så söta! kram

Linnéa

Åh, vad söt ´han är :)

Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



Jag passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år:D





http://housebunny.blogg.se

Jessica

söt han ärr !:)

vad ska du göra på nyyår?

kraaam

Linnéa

Sitter framför datorn nu, men tänkte faktiskt gå på bio ikväll och se "Avatar", den nya omtalade filmen :)

Kram

Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

Svar: Hej, jo tack det är fint här. Hur är det själv?

ledsen för sent svar =)

Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

Åh men det låter ju som en riktig myskväll =)

Hur gammal är bebis? =)

Milliez - En smått förvirrad småbarnsmorsa

Åhh.. Nej vad gulligt. Så liten =)

Kommer ihåg när mina var så små. Läänge sen haha

molly ♥

sv: jag ska snart också titta på tv, det är Victoria Secret show :)

Martina

Härliga bilder vännen:) han är ju för söt.



haha in man verkar ha det kuL;P

Areyanna

hIHIi så söta=) Hoppas du haft en fin jul söt=) PUss

Jessica

okej!:) men de låter ju ändå kul, kraam

Alexandra

Tycker att lillen är väldigt lik dig! Hur ska ni fira nyår?

Kramar

Linnéa

Biobiljetterna var redan uppbokade allihop, så det blev en mysig hemmakväll istället :)) kram

Charlotte - Gravid

oj vad lik han är dig :)

Lille sötis.

Kram

Lisa

det låter som ni har mysiga dagar iaf..

han är så söt lillen :)

längtar efter min i magen!

väldigt lik både dig och sin pappa tycker jag..

känns Dennis som rätt namn då?

ser iaf ut som en liten Dennis :)

Gott nytt år!!

kramar.

Emelie

Hehe jag tycker han är lik dig :)

Iallafall på dom foton jag har sett :D

Fick du en pigmentrand? Det fick inte jag.

Tror dom går bort efter ett tag :D kram

Martina

Gott nytt år gumman:D



hoppas ni får en härlig dag

kram

adina

okej! naaw, haha men inte barnförbjudet i en leksaksaffär :O!

ELIN - JULBLOGGEN

GRATTIS till er söte lille son!

Hjälp vad han är lik sin pappa!

Hihi!



GOTT NYTT ÅR!!!

Emma

hej gumman.. så söt er lille Dennis är:) så fin Nalle phu dress han har på bilden,var är den köpt

? hade lätt velat ha sådan åt Benjamin..



Hur går det med amningen för dig nu? pumpar du ut ocg ge flaska eller ammar du?

du får ha ett super bra gott nytt år, kram!!!!