skrutten kom 18dec -vårt lilla mirakel

Igår föddes vår lille snutt kl 21.25 han var 53cm och vägde 3850, han är så söt och fin, obeskrivlig underbar känsla just nu.
En blond liten krabat.
Jag låg dock med 39graders feber under förlossningen, dom 2 sista värkarna tog vi till sugklockan för han åkte in och ut trots bra krystvärkar.
Inatt blev det inge sova, han ville ligga på mammas bröst och tutta hela tiden, han är vad dom kallar en riktig långsugare.

Nu har 2 blivit 3 en riktig liten familj..
och jag älskar min man och vår lilla son något oerhört..

bilder kommer sen vi är fortfarande kvar på förlossningen.
svarar på kommentarer när vi fått komma hem.

kram från oss alla
41
Josefine

Grattis till er! :)

Josefin

åh grattis, jag är så otroligt glad för er skull!!!! GRATTIS!!! <3

Anki

GRATTIS GRATTIS till er lille son! Ja då var dom sista cm jobbiga! Jag trodde det skulle gå fort i och med att du var öppen 6 cm när ni kom in på fm.



Ta hand om er nu alla tre och än en gång ett JÄTTEGRATTIS



Bamsekramar

Annika

Grattttiiiis :)

Emelie

Grattis! :D

Jessica

GRATTIS GRATTIS:D<3

Emma

Grattis!! gud så roligt, du kommer bli en underbar mamma :)

fiia

Grattis :D

Vad ska han heta?

Monica o baby Felice

Super grattis!

Fin bebis mage du hade förestens!!!

Kram!

AAGNESB

grattis! :D

Maria - livet i Milano ☆

åh grattis! härligt att allt gick bra =)

Leia ♥

Grattis!

Så härligt för er! =)

Ina

GUMMAN!!!! jag är så glad för din skull!

Malin

grattis, ni va så fina på bilden, jag vill också ha min lilla nu... Hoppas du mår bra. Kram kram

Linnéa

GRATTIS!!

Hoppas att allt har gått jättebra!! =D

Kram

mina

Stort grattis gumman till er underbara son..Hoppas att allt är bra med dig som det är med mig..Trött är man allt men ändå inte för man kan inte sluta att titta på sin prins..Fan vad livet är underbart med bebis :) Man tackar för grattis hälsningen.kram kram

Eva-Lena o Lasse

Hej på er alla 3.



Stort grattis o lycka till.



Massor med kramar



Lasse o Eva-Lena och kusinerna förståss

Anna

GRATTIS!!!!!

Julia

Grattis! Massor med grattis! Hoppas att allt går som det ska!

Anonym

Sort grattis till er!

annelie

Ett jätte jättegrattis till er alla 3. Ni har garanterat fått den finaste julklappen!!Hoppas allt gick bra.

Pernilla

Fan va cooolt!

Grattis Yasmine o familjen!!!!

Så glad för din skull, o så kul att han ville komma en dag innan Alicia! :)



Kramar från oss!

thessie

åhh GRATTIS GRATTIS GRATTIS! väntar spänt på att höra hur förlossningen gick osv :)

kramkram

malin

GRATTIS TILL ER =)

Kadri-tävling pågår

STOORT GRATTIS !!!

Lisa

men guuuuud vad roligt gumman!



GRATTIS!!



låter som du hade en bra förlossning iaf, trots feber och allt :( stackare!!



Visste väl att han inte skulle vara så stor, ingen fara ju :) är nyfiken på bilder med..



KRAMAR!!

Alicia

Stort grattis gumman! :)

Anonym

Ett jätte stort grattis!! kramar

Eva-Lena

Hoppas ni mår bra!



Vill bara skriva för farfar hälsar också!

Liinda

Stort grattis gumman ! Önskar er all lycka till med er lille kille ! :) Kraam

emelie

åh grattis till bebisen ! :)

Malin

Stort grattis :D Så roligt!

Julia

Grattis!! Du får skriva en förlossningsberättelse sen och glöm inte bilder ;) Men först får du mysa ett tag med din nya familj, gud så mysigt! :)

Elin - Estirnine

Grattis till bebisen! :)

Nanna

Världens största grattis till er! Hoppas allt gick bra trots feber o sugklocka. Hoppas också att ni alla tre mår helt underbart!

En massa lyckokramar till er!

. Pjumas . ♥

Grattis till er lilla son :)

Emelie

Grattis! :D

MOLLIE

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! lillen är sååååå söt! <3

Cia

Snacka om julklapp!

biatch

åååååh, jag har totalt glömt att följa din blogg de senaste dagarna, jag har haft fullt upp :o

grattis till pojken! :')

jag sa ju att han skulle komma den artonde, det är ju min födelsedag ;)

Mia

Men grattis gumman! Jag visste inte att du fått vilken going! Fint namn! Som min älskade sambo!:)



Krama om liten från oss !