Magbilder v17

Glömde förra veckans magbilder men det är inte så stor skillnad men jag kan berätta att det växer förfullt därinne det känns, och jag har upptäkt att det som känns som att magen kurrar är något helt annat det är som bubblor i magen.
Iförgår när jag och älsklingen gått och lagt oss så kändes det som en spark i magen (frågade mig själv länge) vad var det? det gjorde inte ont men det var en ordentlig buff kändes som det var mot revbenen.
men bebisen ligger ju längre ner än så, fast mkt högre upp nu än i början allafall.
Men som sagt vet jag inte vad det var och jag har inte känt någon sådan buff  nu efter , det återstår att se om det kommer fler.
Idag har det vart 30grader hemma i stockholm, jag spyr på värmen, jag kommer vara blekast i år.
Jag som brukar vara så brun och fin, men nu tål jag inte värmen, jag är flåsig som ett djur och håller mig i skuggan.
Idag är det 9 dagar tills ultraljudet, nu närmar det sig med stora steg.

V17+1 idag



28
J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

fin mage..hihih

Linda

ÅH va fint meed bebismage :D

Rebecka

din mage har inte blivit så stor än tycker jag.



okej haha. men ta en fika då? :) eller ha en mysig hemmakväll med ngn god mat eller snacks eller ngt? :)

Emma-Gill<3

allt är bara bäst här :D

jo ikväll ska man väl glo på tv :P<3

själv då ?<3

FRÖKEN ERIKSSON

SV: härligt (:

sweet atti

hehe :) Jag har bara jobbat tyvärr, snart ska jag kolla på film med älsklingen. Dudå?

Linda

vad gör du ikväll+

Anki

Bubblorna inne i magen det är lille bebben som rör på sej,



Ha de så bra



Natti Natti

Ina

min svägerska som är gravid började känna de första rörelserna i den veckan också.

Ina

min svägerska som är gravid började känna de första rörelserna i den veckan också.

Ina

Toksöt mage vännen! Jag jobbar hela helgen som vanligt men så är det ju med äldreomsorgen, de måste ju få vård oavsett dag i veckan. kram

kakan

jättesnygg blogg! :D

Emma-Gill<3

okej:) mysigt<3

Sammi

Haha, ja...det finns typ inte perfekt väder här i sverige. Antinge kallt eller för varmt. Jobbigt fall asso

kram<3

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

aww fina magen =)

sandra

Ok, det är så härligt när man börjar känna mer och mer. I det här vädret kan jag inte vara inne så det blir att vara ute idag igen, en fika eller kanske åka till ngt bad! Vad gör du idag då?Kram!

carro

svar:godmorgon :) Allt bra idag ?

Rebecka

okej :)

vad kom ni fram till igår att ni skulle hitta på? kram!

Caroline, LINA FRANKღ

förstår det :P Vilket underbart väder det har varit idag! Antar att du liksom jag har solat och badat hela dagen? ;-)

Emma Damm

Kikar in och säger hej! :-) Är allt bra med dig en solig dag som denna? Ha det bäst!

Anki

Jag har suttit på balkongen och grillat mej själv, det har varit sååååååå varmt,



Kram

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

har precis kommit hem från stranden =) du då?

kakan

varsågod ;)

jadå allt bra :) själv?

Caroline, LINA FRANKღ

nä usch va jobbigt :P Men det är bara hålla ut, du väntar ju på ngt underbart ;)

Sammi

Hahah, nej gud stackare. Men så brun som jag är så behöver ju inte så värst mycket sol. Men visst är det skönt med solen? Kanske inte för dig just nu förstås:p

Tack så mycket, detsamma<3

kram

H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

haft en bra dag? :)

Nathalie

vilken fin mammamage du har på sista bilden :) hoppas det går bra för dig!

sandra

Jo man tycker ju det i början, bor du vid vattnet?! Kram