Magbild V37+6


Här kommer dagens magbilder




34
Mother, Married &Twenty

Nu är det inte långt kvar! Spännande!

Danielle Hansevall - känd som danzi

Sv: Usch då, det var inge kul. Mår du bättre nu då?

My Vestlund

åh, hoppas det blir bättre!



Super go mage :D

Stina Stylebyme

Slappar och jobbar samtidigt... Det går ju faktiskt med datorjobb.



=) Fin mage!!

Anonym

OHOH:D

gud vad vackra bilder.

unique

Vilket klot hahaha... Nu måste det vara tungt?



Hoppas du mår bra.

Kram

N I L M A

inte långt kvar nu ju :D



sv: det är bara fint här. en vän har precis gått hem efter att vi haar ätit nybakta lussekatter och provat årets blossaglögg :D

Anonym

jag ska snar sova, har så jävla ont i huvudet.=/

åhhh vad kul gumman

Mim

Tänkte just tanken att jag tagit alldeles för lite bilder på min egen mage, måste se till att fixa det innan bebis ploppar fram ju!



Snart dags för oss nu! :-D

Anonym

tack sötnos:D



när kommer bebisen?

N I L M A

sv: det låter ju mysigt det också :D

Jennyh ♡ bor på Malta!

jaa jag har det bra här.. själv då? inte länge kvar nu? =)

Mother, Married &Twenty

sv: Nej inte så mycket. Sonen har precis somnat. Du då?

Emma

Jag får försöka fundera, men julklappar ÄR svårt!

Fin mage, du är det inte lång tid kvar!

emelie

sv: hehe :)



ååh så fint med bebismage!

Jenilita

Naww va sött ! hihi kul när du lägger upp bilder så här!



VIlken riktigt husmor du är kul attt du la ut recepten ska prova dom där pepparkaks cupcakesen en dag!



Bamsekram

jenny

är lite sjuk än, men de funkar, sj dÅ?

unique

Sista besöket hos BM säger du?? Då får vi hoppas på det. Man vet ju aldrig..



Ush! Det programmet kollar inte jag på. Blir helt mörkrädd.



Ha en bra dag. Kram

Jenny

va fin den är! :D

Lisa

oh vad spännande :)

vad nära det är nu..

hur går det då?

hoppas att det går bra med allt :)

kramar.

Johanna

Tack så mycket! Detsamma, och grattis till en pojke =)

Patricia

Gud så stor och fin mage :D

Mår du illa ofta och så eller?

kram

Jessica

not much, pillar mig i håret. en jävla massa tovor.. vilken fin mage!

Kimberly

Heej, jaa allt e bra med mig, skulle det inte vara det?

Villken fin blogg du hade :D..

Kramar kimberly

Z A N D R A :)

Hej! :)

Allt bra idag?

Jeanette - 21 år och mamma till Noel

Jag måste erkänna att jag är lite avis.

saknar den där magen så väldans :D

Men det är helt underbart när bebisen väl kommer.

Funderat på namn ännu?

Jag vet inte. Förhoppningsvis så ska jag umgås lite med min älskling. Han jobbar så mycket :( Sj då? Kram

issa

sv: okej hoppas det blir bättre<3

Gulliga bilder<3

emelie

sv: hehe de är bara bra , själv då?

emelie

sv: hehe okej, härligt :)

hejannw

jadå :P

Emma

ja nu är de snart dags:) gud vad jag vill den lille ska komma NU.. hur länge har din lille varit ruckbart.?

Johanna - MyShoebox.se

Åh, mys!

Linda & Prinsen i magen

Så söt liten mage du har :) Snaart dags för dig ju :D Funderat på namn ännu ?

Charlotte - Gravid

så fin mage du har :)