Magbild V38+6

Idag är endast 1v kvar till förlossning är beräknad nästa måndag.
Här kommer dagens bild


47
FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Tack desamma :)

Malin

SV: Du får ta och vila dig på soffan till Faddergalan ;)

Leia ♥

Oj så spännande med så kort tid kvar! :D

Kadri

sv. nej, det är inte lätt på slutet

Malin

SV: Jaså vad mysigt! ^^

julia

sv; jodå jag lever, bara att jag har onti armen efter sprutan. puss

nathalie

btw, grattis :)

sv: Hehe okej, jag ska alldels strax hoppa in i duchen och kolla på film :) Dudå?kram

Anki

Ja snart är det dags, hur blir det med mannen som kör buss om du får verkar?? Det är ju inte bara att stanna bussen och ge sej i väg till BB, hhahahhhaa, eller han kanske kör bussen till BB och lämpar av resenärerna där??



Kram

Är du släkt med Inga Gill????

Linda & prinsen i magen

Så fin mage :D Verkligen nära nu !

sofia

tack detsamma, kram :)

M Y Y S A N O L S S O N

oooj, EN vecka! .oO

nu kan plutten komma när somhelst ju! vet du vad dt blir?



Svar. hehe åh, skräckis^^

Jojjo*

Detsamma! :)

unique

Finaste tjockemagen hehehe



Börjar du bli nervös?

emma

ja allt är bara bra:) själv då? :)

Melissa

lycka till :)!

Li

Nu är det inte långt kvar tills du får din lille Dennis hoppas att allt går bra när det blir dax!



Kram

Anonym

HEJ vilket lyx att inte få bristningar på magen

ler

mathea

Gud vad spännande med förlossning! Hoppas allt går bra och att du får en söt liten bäbis! <3

KRAM

Annika

Väldigt fin mage :)

Jessica

oj! jag tycker det ser helgalet ut att se en naken grvaid kvinna.. inget personligt menat, men det är så ovant. fint men ovant. grattis till din lycka! :)

Mimmi & Natta

Jodå det är bra med oss bra lite trötta!

mina

Godmorgon gumman..härlig bild du delar med dig.Gäller att fotografera den nu för snart finns den inte kvar..Inte skoj att du inte kan sova som du ska om nätterna..känner igen det mer & mer..Har förvärkar så det är helt sjukt vad det gör ont..men skönt när man tänker efter för snart är det dax.ska bli så underbart.Ha en skön tisdag.kram kram

Martina

oj här går de undan:) mysigt!

Jennifer Wikman

Gud så längesen jag var här inne och kollade. Oj nu är det snart dags, så mysigt =)

Är du nervös? Kram Jen

MISSEXTRA

sv: Sjuk men det är bra ändå:)

Lisa

Sjuuukt fin mage!! Hoppas att du fått sova nå inatt då.. stackare!! :( Man måste ju ha ork och energi om man ska igenom en förlossning snart.. håller tummarna för att det startar snart då :) Kramar.

E - Bloggen om mode & skönhet

Aaahh va roligt :D Hoppas det går bra !

mina

inte skönt att du inte har sovit bra i natt..det har inte jag heller för man har små ont...Trodde du låg på bb nu för du inte är online :) Har du förverkar än eller? inte skoj att du är dålig..Hoppas att det blir bättre under dagens gång.kram kram

mina

Ja snart är vi mammor ska bli så underbart att mysa med den.Tror att min kommer i veckan eller i nästa..men det visar sig..kram

M Y Y S A N O L S S O N

sv. åh va kul! =]

är det ditt första barn?

mina

Helt fantastigt när man tänker efter att man ska få ut en bebis ur sitt lilla ja du vet vad..hihhi...Hoppas att man har tur så man inte spricker under födelsen.kram kram

simone

Så vackert :) Vet du könet? :)

ida

åhhh va mysigt ! :D grattis i förskott ;) vet du om de blir en pojk eller flicka? :)

Jessica

nemas problemas!

iza (:

sv: Tack, och desamma (:

Spännande för dig, och lycka till :)

Li

Tråkigt att du inte mår bra hoppas att du snart mår bättre!



Kram

Mimmi & Natta

vad kul med en liten bebis i huset!<3

Med oss är allt suuper bra. =)

Haft en bra dag?

t a v a '

grattis hihhi :)



http://soininen.blogg.se/2009/november/finalister.html



sn'lla kan du rösta på mig nummer 6 det skulle vara så jävla snällt, du kan rösta 2 gånger ! <333

Yojo

Så brukar det ju kunna va :P Har du haft en bra måndag?

Iris

Hej,hej!



Jag tycker din blogg är jättebra och du är jättefin!

Kolla gärna in min och skriv vad du tycker. :)



Kram <3

mina

God kväll söta..Ja man får allt hoppas på det bästa att det kommer gå bra för oss båda när vi ligger där & pressar..Är bara lita nyfiken på vatten gången hur det kommer bli för min del..Hihih-Ha nu en skön kväll söta.kram kram

josefin

Du är så vacker!

N e l l y ♥

Skitsnygg header :]]

Maggie

Het mage :P



desamma du.

Jjjaass

Då är de snart dags!:D

Förlåt för sent svar.

Sv; Nej, de är de verkligen inte! Vem tror du vinner Idol??

Kramis.

biatch

wow, jag gillar magen :)

lycka till!

Paula

ojoj det var en fin bebis mage! haha:)