Gissa bebisens namn?

Hej alla
Nu är jag inne i frugans gästbok och bloggar upp en tävling här i bloggen! *vad ska vår grabb heta*.
Eftersom många är så nyfikna så ger vi er svaret på fredag, men innan dess se till att rösta på det namnet ni tror på, 10 alternativ bara ett namn är rätt vilket har vi valt?

1-Kevin
2-Emilio
3-Mio
4-Emil
5-Alexander
6-Dennis
7-Stefan
8-Tobias
9-Christian
10-Luke
71
Anonym

Jag tycker han ska heta WILTON! Världens vackraste namn å inte många i sverige...

Tova

Hihi gud vad kul :) vi väntar också en pojke, håller på att fundera på namn så det knakar... skitsvårt tycker jag!



Jag gissar på Mio faktiskt :P

Har du mått bra uner graviditeten och så?

Kramar

Julia

Mio var fint :) Men det e skitsvårt å gissa :)



Haha ja tänk vad man e lättroad ändå :)



Kraaam

emma

eftersom de andra gissade på Mio så får jag väl byta och istället gissa på Emilio (:

Anki

Oj, inget av det namnet var med som jag är överförtjust i!



Leon eller Liam, jag älskar de namnen



Men om jag måste välja så

Kevin då för mitt barnbarn heter så, eller Mio



Men visst är Leon eller Liam jättefina namn

Förresten vad heter din älskade man?????



Kram

unique

Tror nog allt på en liten Luke

Malin

jag gissar på Mio

men Kevin kan det nog också vara det är mina favoritnamn, tänkte på Kevin och mio själv men det blir det inte =)Själv får jag en Kasper eller Elliot

Nanna

Jag gissar på Mio :)



Hur är det med dig gumman? Så fin mage du har!!! SÅg filmen också! Så mysigt!!! Gud vad jag längtar tills det blir min tur! :D

Vilken dag är det beräknat till nu?

Sorry att jag inte har hört av mig på länge. Har jag inte gjort till många.. Hoppas på att det blir bättre nu snart!

Har en tävling i bloggen om du har lust att vara med.

Massa kramar till dig o din lille prins!

Hanna

jag gissar på kevin =)

Malin

6- dennis :)

Caroline

Kevin :)

Anonym

emilio

RONJA

sitter och svarar på kommentarer och lyssnar på musik! :D allt bra?

Linda

liam älskar jag , det e ett fint namn:)jag mår bra:) själv? kram

unique

17 dagar i rad? Och här gnäller jag över 8 hahaha

tvillingmamman

Tack :)

Alice & Vardagen

Min gissar jag :)



SV; Jadå, allt är bra emd mej, själv?

Krma

Linda

heh okej :D najs:D

Liam e så jävla sött:D

eller fabian:Dkram

Minaya

Heeey, Grattis!!

Luke eller Mio.. :) Hur är det?



Jag har bytt blogg nu söta, så kolla in http://finest.se/minaya

Rebecca

jag tror Emil=D

juliairene

det är bara bra här :D

vad händer i veckan sötis? :)

JULIA

1-Kevin

2-Emilio

3-Mio

är mina alternativ :D haha. Jag tror kanske det kan vara så att det är tvåan eller trean eftersom dom är såpass lika?:P

Martina

jag tror på mio:)



hoppas dagen varit bra:)

linda

sv; tack! den sak heta Mio ! :)

Lexie

gissar på Emilio eller Luke :D

linda

sv; hihi okej! :)

kram

Rebecca

mm ha det så bra :)

Sarha

Jag tror det blir Mio :-) Vet itne varför men kändes rätt när jag läste det.

Anonym

kevin

Linda

ah okej :) jaa, gör du så :)

kram

Tova

Åh okej! Låter ungefär som min graviditet. Mådde rätt bra i början (dröjde ju trots allt 2 månader innan jag fattade att jag var gravid :O), lite illamående av vissa dofter och så...

Och mitt största problem var nog också att jag blev yr och nästan svimmade ibland (är hyfsat lång med, 178 cm)... men nu mot slutet har man andra problem i stället :P

Har rätt ont i kroppen om kvällarna och så. Ska snart sluta jobba, ska bli såå skönt!

Lägger dig till dig på min länklista om du inte har nåt emot det ;)

JULIA

åt precis sparrissoppa. groteskt äcklig, smakade mjöl och tillsatser. inget vidare såhär efter två timmars träning, helt slutkörd! :D Men skönt när det känns att kroppen arbetat helt klart!

Kram!

Linnéa

Mio eller Emil kanske?? :)

heebs

jag måste gissa på Emilio eller luke :)



Martina

ska bli spännade att se vad ni valt för nått:)



Jag gör inte så mkt tittar på tv ska snart lägga mig och sova:)

kram

Julia

Emilio? Hmm det är för många alternativ :P haha

Filippas corner

sv: Tack, ja roligt hade jag minsann!



Kanske 3, Mio?

Anonym

Tack så mkt! Du har själv väldigt fina bilder! Guuud vad mysigt att vara gravid! Jag tjatar på min syster varje dag att hon ska skaffa barn så jag kan låna babisen när jag vill! Jag hoppas på att eran son ska heta Alexander. Det tycker jag är fint. Måste även säga att din mage är så söt, tänk att din son är där inne, unbelivabel!

Emma

Jag tror ni har valt Emilio:)

Emma

hehe jo man hittar massor med fint på ullared:) Snacka om att man blev fattig nu , haha.



Hur var de på föräldrarutbildningen?

kramar.

Sandra

MIO :) De är så fint

ANNNAAAH

Emilo :'>

unique

Ser att du inte uppdaterat. Mysigt med mannen hemma igen?? =)

Lexie

spännande, ser fram emot att få reda på svaret ;D

Minaya

Jag ångrar mig,, Emilio..

takai

svar;

hihi, ja :D

Sara

KEEEEVIN :D

juliairene

låter ju toppen :D

hitta du ngt på ikea? :)



jag va på halloween fest igår. nu blir det bio!

MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

L * Blivande mamma

Mio eller emilio tycker jag är jätte fina namn:)

ॐ Kristin Grönlind ॐ

mio :D

Jasmin

Mio eller Luke!:D

Emma

okej gumman:9 då får vila upp dig:) ha en mysig torsdag!

kramar.

L * med bebis i magen

Sv: hmmm snart ska vi åka iväg och handla mat sen in en snabbis på apoteket, måste köpa mina järntabletter nu.. själv?

Alice & Vardagen

SV; aha, så kan det ju va :)



Ska du göra något speciel ikväll då?

Krma

Patricia Klinteberg

Mio var jättesött :)

Alice & Vardagen

SV; okej, ikväll så ska jag va med familjen :)



kram

Anna

Alexander eller Emilio, riktigt fina namn, ska bli kul att få veta vad det blir ^^

juliairene

åh gud vad mysigt. så kul med en liten :)

grattis! glad för er skull :)

Sofi

Mio, det är fint :) Eller Luke, mina vänner här i England som fick en son för ett par veckor döpte honom Luke (fast jag tänker på Star Wars direkt, haha) :)

bloggägaren

Christian gissar jag på.

Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Mio gissar jag på ;)

bloggägaren

sitter och stör mig på medias hysteri kring downs syndrom. är ju tom en som skrivit krönika om att hon önskar ett handikappat barn för det är ju berikande och bra... helt sjukt, fattar väl vem som helst att man inte ska önska på sitt barn att födas med cp-skada eller annan utvecklingsskada...!

Malin-Hockeyfruga

mysigt<3 ojoj svårt hihi många som gissat mio ser ja, ja gissar emilio el kanske chistian... hihi kramis

Liw

Oj, bara namn som är vanliga just nu.

Eftersom folk av någon ( konstig) anledning verkar gilla namn med amerikanska/engelska influenser så är det väl Kevin.



Allt bra annars?

Minaya

Idag så :)

Jasmine

Emilio :)

Nina

Alexander är fint!

emelie

jadå de är bara bra =) sj? :)

spelar lite gitarr bara , sj? =) kram

Natta Jones - Andlighet och funderingar

Tycker du skall döpa ungen till BATMAN !

Jessica

Min systers son heter Emilio :)

vääldigt fint namn! :D

såg de bland namnen ni skrivit ;)



kram<3