Följ med bakom kulisserna

Igår var jag alltför trött när jag kom hem efter fotningen så tyvärr vart det ingen uppdatering.
Kommer att visa lite bilder här sen från vår gravid session, håller tummarna att bilderna blev bra.
Josephine och Jens var båda duktiga fotografer.


Snart ska jag få lite smink

Sanna och mua'n får lata sig lite medan frisren får fixa håret

Fotografen Josephine får titta på medans frissan gör jobbet.

Givetvis så var vår lille grabb i magen aktiv under hela foto vistelsen. Han skulle trycka på revbenen och leka där inne. Kanske tycker att det verkligen börjar bli trång nu.

Nu får vi bara vänta med spänning tills bilderna kommer.
33
Malin - Hockeyfruga

asså, ja de ska bli kul att se bilderna iaf;) håret ser otroligt fint ut!! Kram

sara

Grattis till graviditeten! Kika gärna in hos mig och var med om utlottning av ett par babystrumpor:)

Anki

Ja håller tummarna och bilderna kommer att bli kanon. jag har bytt till metrobloggen så tryck på min bloglovinknapp där oxå!

Ha det bara bäst



Kram

E L I N

Spännande!

Anki

Stackare, är det bäckenbottensuppluckring du fått! Ryggvärk det är fasansfullt att ha, för även om du sitter/står/går eller ligger så gör det ont!

Tänk vad tiden har gått fort egentligen snart är det dags att få se lille bebben på riktigt!



Kram på dej goa och söta Yasmine

Anki

Jag har haft det med alla barnen och det är inte alls trevligt, även efter förlossningen kan man ha ont ett tag efteråt! Innan man stabiliserar sej igen! Hade jag bott nära dej hade jag gått och handlat åt dej



Kram

Anonym

jo allt är bara bra, sj då? :)

Areyanna

Snygg header! Härliga lockar! Hoppas the shot went well! Ha en störskön måndag! Kram!

Ina

aha, ska ni åka tidigt på morgonen då eller på eftermiddagen? Kanske kan åka dit. Kram

madde

Oj spännande!! Hoppas allt går bra! Bestämt nåt namn än? :))



Madde

L♥tta

Sv; Ja det är bra. Bara ganska trött. :/ Hur är det själv?



Du är väldigt söt du! :)



Kram

Josefine♥

Vad roligt att du är gravid, grattis + att bli fotad :)

Jo, dagen var bra :)



Kram

L♥tta

Sv; Är du i slutet av graviditeten? :) Bilderna jag såg hos saos.blogg.se så såg din mage så liten ut. Vet du om det blir en liten prins eller prinsessa? :)



Kram

Michaela { Foto, Webbdesign m.m!

va fin du va i håret! :D



sv; ne jag tar det lugnt bara, funderar lite. :) själv? kram!

Ina

Usch det verkar jobbigt att vara gravid =( Jag är hemma idag.. ska egentlgien plugga men är ganska slapp...

L♥tta

Sv; Måste kännas bra om att man är två som går igenom samma sak, samtidigt. :) Åh, en liten prins. :D vad härligt. Hoj, jag får inte bli för sugen på bebis ännu. Men jag blir det så fort jag ser gravidmagar och små strumpor. ;)

Ina

Ja boken ligger framför mig men jag orka inte öppna den... hahaha, inlämning imorgon kl 13...

ABSSOLUTARNELAA

hej :d

hur mår du idag ?

EVELINA!

hehe okej ^^

det är mke gott faktiskt :D

ABSSOLUTARNELAA

ojjdå. du får krya! :*

jag ska snart plugga :p

simone

tack :)

unique

Såklart att bilderna blev bra. Ska bli kul att se

L♥tta

Sv; Ja till och från blir jag himla sugen. ;) Men känns inte riktigt rätt i tiden ännu. Gärna om något år. :)

Kan tänka mig att lyckan att få träffa den lilla sköljer bort allt negativt man kännt innan han tittat ut. :D

emeliee

sv: hej där!

haft en bra helg? :)

simone

träning :)

Gå gärna in och rösta på mig hos www.MikaelaTallkvist.Blogg.Se, så blir jag super glad :)

Anna

bland de bästa, hur är de med dgi?

Malin - Hockeyfruga

ojdå, är de såpass, jobbigt!

ja, kanske kan få lite hjälp av dom ja!

ja mår bra..lite seg idag men men :P

kram

ABSSOLUTARNELAA

haha ja! :)

tacktackatack :D §

Anna

det är riktigt bra, sitter och kollar å college i new york och hoppas på de bästa :D hehe ^^ skönt att vila och ta de lungt hehe, fortsätt med de ^^



<33

L♥tta

Sv; Ja, man vill ju vara glad fullt ut för att skapa ett nytt liv. Så det får vänta ett tag till.



Ja, det är verkligen hemskt hur vissa barn råkar ut i sina hem. Urch!



Vilken årsmodell är du förresten? :)



Kram

Annie

Kul med plåtning :D

Julia

Oj vad fint de gjorde ditt hår :D Grymt! :D

Ska bli skoj att få se bilderna :D

Li

Kul att få följa med bakaom kulisserna!



Kram