Dagens bilder



Världens sötaste lill kille går snart själv.

Jag och Anton gick in på Annelundsfesten lyssnade på lite musik, drack läsk och så köpte jag ett litet flygplan till Anton som han lekt med hela dagen.




22
Din Man

Faán va sött!!!

Gizze

Fina ni är då.allihop!



Ha en fin söndag nu!



Här lyssnas på lille katt i lurar hihi



Kram Gizze

Gizze

Då får det bli en annan dag....Hoppas ni får en underbar resa nu, för jag gissar att du reser direkt....och inte kommer häråt emellan...



Ha det gott...det går fler tåg vet du!



Kram

Felicia Ohlausson

det var nt direkt det smartaste jag gjort ;d

m

Sv' åh vad roligt. önskar dig all lycka! :)

MOOOLLYS - UPPSALAS NÄST STÖRSTA BLOGG

Vad gör du? :D

Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

Cissi

Nu är vinnaren av kvällens blogg utsett! Kika in och kolla om det blev du! ;)

Martina

mysiga bilder:D duktig han är



kram

Miss C

Såååå söt ;D

N I L M A

Vilka härliga bilder!

M

sv ; riktigt läckra men höga

Nice header du har :)

Miss C

sv: ja, visst är det snyggt?! ;D

Jodå, det är bra, men jag borde nog lägga mig snart! sj?

N I L M A

Sv: jadå, allt är bara bra, själv då?

josefine

sv: tack så mycket :D

N I L M A

Sv: Härligt, vad har du för planer för dagen då?

Miss C

sv: same here! snart frukost, sen blir det kanske en sväng till alla sommar-REOR! ^^

k'

härliga bilder !

Martina

allt är bara bra med mig tack sj?

kram

Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

Sandra

Naaw så söt

Mimmi

vilken sötnos! :)