Lördag och deltävling nr 4 i melodifestivalen

Ikväll ska jag kika på melodifestivalen käka lite chips och mysa.
Idag lagade jag 3 rätters först blev det soppa, sen vart det kyckling med inlagd cream cheese (örter och vitlök) serverades med potatisgratäng och tillbehör som chutneysås och tzatziki, givetvis serverades även lite grönt till detta.
Sist men inte minst vart det en semla.


Här ser ni mig och lill skrutten på bild

Han växer så det knakar, och han börjar bli riktigt tung nu.
Åh jag längtar faktist tills han börjar prata.
Han står nästan själv redan, om man bara håller i honom lite *stark kille*

Nej nu ska jag mysa till de i soffan med lill plutt som jag inte kan sluta pussa på, och invänta melodifestivalen...

19
Vickii-Tävling pågår ( Veckans blogg ) Va med!

Tackar detsamma<3

görs?



P.S Va gärna med i tävlingen som pågår på min blogg D.S

Gizze

Låter som god mat d;)



Här har det blivit enkelt i flera dagar...



Nu blir det soffan, jag zappar lite,för melodifestivalen är ingen favvo...



Skönt att lill killen verkar piggare och jaa han ser stor ut;)



Kram Gizze

Vickii-Tävling pågår ( Veckans blogg ) Va med!

Jaag med;) händer imorn??



Vill du va me i min tävling?

Giz

sv:tack så mycket och det samma:D sjukt fin bloggdesign^^

Sanna

Ja han är så himla lång och stor Dennis alltså! :) hihi. Å han var ju jättestark redan när vi sågs! Liam står också helt själv bara man håller runt så han inte tvärramlar. :)



Yes de måste vi! Ha det gott resten av helgen! kram

Anki

Jösses, du kan äta du,hhahahahahaha



Lillkillen har blivit jättestor



Ha de bra

Kraaam

Gotlänning, sambo & foto (Chile)

tack och hoppas att du också har en fin dag?

Sanna

svar Ja den var så fin och det blev så bra med texterna och allt så jag grät några tårar faktiskt! hihi. :)

D A N I E L A ♥

-snygg header du har:)

AMANDAWAHLGREN

Tycker du om min låt ? Kolla inlägg !

Giz

Sv: Det är bara bra:) har just kollar på Forrest Gump, klassiker. Du då??

Lisa

ja igår var det jobb som gällde för min del.. vi har ju vasaloppsstressen denna vecka så mkt folk i mora nu.. men roligt med :) sen blev det melodifestival ja! vad hittar ni på idag då? jag ska jobba idag med iaf.. kramar!

D A N I E L A ♥

- jadå själv med?:)

sofka♥

mysigt :D

Petra

Vilken mysig lördag. :) Man skulle kanske laga en trerätters här hemma någon helg och överraska sambon. :) Kanske på fredag, då han haft en lång och tuff arbetsvecka.



Hoppas att ni haft en bra helg annars. :)

CISSI

SV Tack!

Emma

ja:) Vad händer ikväll då?

D A N I E L A ♥

- okej ja visst var dem fina :D

unique

Oj, vad han har växt. Glömt bort att kika in ju hihihi