Imagine there's no heaven

*lyssnar*
41
johanna

den är bra

sanna

tack det är bara bra:) själv? när fick du lillplutten? han ser inte så gammal ut:)



Kram!

Angela

Härliga, härliga låtar. Vilka röster!

Anki

Verkligen



Kram

Malin

så fina sånger, är det bra med dig och Dennis??? Kram

josefin

hon lilla är så duktig, så vill jag att mina barn ska bli!

MyzaaN - Princess Pink

Jaaaså va trevlans ,;)

skönt att höra att han lever iallafall!

saknar hans musik lit faktiskt ... :/ <3

Z A N D R A :)

sv: hihi, okej, stor pojk alltså ;)

Jag lyssnar på musik, själv? :D

Kadri

så skönt med bra musik

johanna

sv: ja, jag och min pojkvän kom precis hem från bion

PRECIOSO

Bra låtar!! :)

okej, ska sova om en stund ! :D Haft en bra dag?

leonora

jo tack det är bra =)

sjd? Kram

Alexandra

Åh 5 veckor. :) Då är han inte så gammal ännu då :) Ne har tagit det lungt nu under kvällen... Har ingen ork till något faktiskt! Kram

Anonym

fin header!

hursom!



kommer du ihåg innan du fyllde fjorton?

kände du att du var vuxen då?

kolla in bloggen och kommentera lite vettja!

http://snartfjortonochvuxen.blogg.se/

simone

Connie är ju för charmig alltså :) Hoppas hon behåller sin sångtalang och utvecklar rösten i äldre dar :)

PRECIOSO

Japps!

TACK ska du ha, betyder massor!

Näe vi vet ej vad vi ska göra.. :( blir la o slappa bara... kram

josefin

sv: här är det plugg just nu, sen träning, sen plugg och slapp :)

Alexandra

Ja fy det är verkligen hemskt.. Att vara gravid nu emot slutet är verkligen jobbigt... Tur att jag inte har något barn sen tidigare . För jag hade inte orkat att ta hand om det till 100 %.. Fast ifårsäg så kanske det är skillnad om det nu hade varit så! Men som jag känner nu så är jag dödad. :) Kraam

Z A N D R A :)

sv: hihi, okej :)

Jadu, inget speciellt! Ladda upp för skolan imorgon :p själv då? =D

johanna

sv: ja och det var det med!

H A N N A J O S E F I N E

Hon är så himla söt Connie Talbot!

Hoppas du har en lugn å skön söndag!

Malin

Tröttheten är inte det värsta, utan illamåendet som kommit är värst, men han e startklar nu, så jag hoppas han vill komma snart =).. Nu håller jag på att rensa förfullt här hemma, skafferi och kyl, ska storhandla imorn =) Vad har du haft för dig i helgen då?? kram kram

MyzaaN - Princess Pink

haha jaås;) rå diggade han när jag var liten (A)

haha jo det är kalrt

nej jag öte inte så mycket sitter & kollar tv har precis fikat lite :D sj då? <3

mia

hur har din helg varit? :)

Ina

Vacker musik! Hoppas allt e bra med dig gumman!

MyzaaN - Princess Pink

ohh det var länge sen jag käkade äpplepaj.. kanske dags för en omgång snart <3

Martina, hobbyfotograf och mamma

härliga låtar:)



Hoppas ni haft en bra helg:)

kram

Z A N D R A :)

sv: okej! :) ha en bra vecka nu!

L

svara på kommentarer =)

Kram

Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

hur går allt med lilla dennis ? =)

B R O W N S U G A R

vackra =)

MyzaaN - Princess Pink

ja det är det verkligen :D allt bra idag ? <3

Simone

hoppas du hade en mysig söndag :)

Sabina

Vad tycker du om övernaturliga fenomen - andar? Tror du på sånt eller inte? Har du någonsin vart med om någonting övernaturligt?

Kika in på min blogg och lämna några rader i mitt diskussionsinlägg som handlar om just andar. Du hittar inlägget här: http://saabiina.blogg.se/2010/january/25-januari-10-diskussion-9.html



Tack!

Malle - Hockeyfru

tack söta du! åh den lilla tjejen är otrolig! Kram

Martina, hobbyfotograf och mamma

Hoppas nui får en mysig dag

kram

Lisa

hej gumman!

jo jag gillar oxå att ha städat omkring mig och tyvärr känns det liksom inte att man hinner med så mkt som man skulle vilja!

men men.. vad gör ni idag då?

hoppas att ni har det bra :)

kramar.

Kadri

sv. här får vi alltid vakna jätte tidigt

DONKEN

vilken är den roligaste histiorian du vet, som du skrattat allra mestast åt?

pöss

Lina

Så jävla søt!

Lina

Den lille är ju så söt och duktig!