Smoothie glass är gott







10
Gabriella

tack :)

ska träffa en killkompis, sj då?

Klara ♥

Haha fina bilder, söt liten kille :D

Martina

mysiga bilder:) de är ju gott med glass hihi!



sv: allt är bara bra med mig eller foglossning har jag men annars bara bra tack sj?



kram

Lovisa Illustratör

sv: Jag kommer så småningom lägga in en "beställ porträtt-sida" på min blogg. Det är bara att du hör av dig!

Ibland ritar jag dock folk bara för att jag känner för det, men det kommer aldrig på beställning tyvärr :)

Ser gott ut med glass!

Ida-www.lippstick.se

Vilka fina glassbilder!

/ Kram Ida

Annika

Ja visst är hon söt :)

Jo det är bra, med dig då ?:) kram

Annika

okej okej :)

vilka mysiga bilder :)

Patrik

haha vad gulligt :D

anna

fina ni är

Melissa - Vincents Mamma

gu vilken söt kille du har :)

hur gammal är han?