Övade på att göra en midsommarkrans

ÖvadeÖvade på att göra en midsommarkrans och den vart ganska fin tycker jag så jag gav den till min svärmor som vart överlycklig, sen bjöd vi henne på lite middag och sedan vart det rabarberpaj med vanilljvisp i efterrätt.
Nu på kvällen har jag ordnat lite vuxen mys med film godis snacks, bubbel och bigaråer.
Sen när Dennis somnat blir det jordgubbar och vispgrädde som ska ätas i sängen.
*myyys*


Min egengjorda krans

Dennis ville prova han också

Slutligen fick kransen sin ägare och det blev min svärmor


Gotti Gottigt

17
Mamma

Du har gjort en jättefin krans!! , ska ni vara hemma på midsommar afton? själv ska jag arbeta som du vet.Ni ska iallafall ha en riktigt trevlig helg. Hälsa till svärmor.Mamma

Elin

sv; Okej härligt!



Fina bilder!!

matilda

Så gott med ostbågar :D

mamma mindy

Godmorgon pinglan..Tänkte med fixa en midsommar krans men en till min prins..kommer inte bli lätt..ska plocka små blommor i dag när jag är ute o promenerar så får vi se hur resultatet blir..Din blev jätte fin.Hur bilder du den med vanligt snöre eller har du strå från naturen? Ha en skön sommar dag.kram kram

Lisa

ja vilket fusk..

önskar jag med kunde äta vad som helst utan att gå upp i vikt.. lite fuskigt eller mycket fuskigt är det ju :)

iofs nu när jag ammar så står jag iaf stilla!

vad blir det för mys idag då?

otroligt fin midsommarkrans iaf :)

ha en underbar dag!

kramar.

mamma mindy

Hoppas att er romantiska kväll blev som ni hade tänkt er och ännu bättre :) hihhi..kram kram kram

a.l.

va fin krans =)) SV här är allt bra Hoppas du har det bra också =)

Elin

sv; Ja allt är bra tack! :) Hur är det själv?

lovisa

härliga bilder!



sv: ja, den ska du se igen tycker jag :)

J'licious

sv; nej jag gjorde ju inte det ;P åt mig mätt när jag höll på att laga till det ;) haha!



aa, gud vad fult ;P

detsamma detsamma! :)

matilda

Ah :D

Anki

Ja, den midsommarkransen var jättefin, ju



Glad Midsommar



Kraaaaaaaaaaaaaam

Jennifer-MODE&FOTO

Fin midsommarkrans^^ :)



SvaR; Ja det passade verkligen XD

Linnéa

Jag gjorde en midsommarkrans en gång.

Har dock glömt hur man gör. Det är synd.

Jag gjorde av bara prästkragar, gulligt vart det iallafall.

Kram <3

Linda

Fin krans=)

mamma mindy

Godmorgon pinglan..Jag fixade mig en snygg krans i går till William..blev jätte nöjd med resultatet...Nu kommer det bli en standar varje år...Hoppas att du hade en mysig midsommar med dina nära och kära som jag hade det.Ha en skön lördag.kram kram

SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.