Imse vimse spindel

Dennis sjunger sin favorit sång
 

 

17
lydia

sv; Ja !

Men nu ska jag iväg och uppträda här i stan, vi hörs! kraaam

Gizze

Han är såå duktig!!! Han är ju så liten....och så god, vilket charmtroll!!!



Kram på er! /Gizze

Fanny

naw men gud vad söt! den sången har alltid gått hem, även hos mig, hehe :)

men du, var mer än gärna med i min outfit tävling jag har nu om du nu skulle ha lust!

Fanny

sv: hihi jaha tack! men tävlingen är att ni ska skicka in er bästa otufit :)

Emelie's WickedTime

oh va gulligt:)

Mamma mina

God kväll pinglan..Så söt han är..:) Ha en jätte skön och mysig kväll med familjen.kram kram

Jenny Halvardsson

sv: jag ska bara kolla på tv och hoppas att förkylningen är borta imorgon :P

Anna

Åh, så go han är!! Själv sitter jag med en liten kille i knät nu som är snuvig och hostig....



kraaam!

Anki

Vilken liten sötis, så himlan goooooooo, han tycker om att sjunga lille Dennis



Kraaaaaaaaaaaam till honom och dej

Alexandra -gravid vecka 37

Hej! Tack så mycket. Det är snart dags för min lilla tjej att komma ut tycker jag :)

Hur gammal är din lillkille? Söt han var :)

Kram

SOFIE

Tack så mycket :) men din är ju grymt mkt finare!! :D jadå, med mig är det helt okej. hur är det med dig? kram! :)

Alexandra -gravid vecka 37

Jag hoppas oxå jag slipper gå över... Just nu känns det dock som hon kan komma när som. Ligger helt långt ner och känns som hon trycker. :P Tänk så tappar jag henne. Haha! ;) Kram

Kadri

så himla söta ni är

Lisa

hej gumman!



som jag sagt tidigare så dröjer det nog minst 2 veckor till innan bebis kommer ut och då är det för att de får lov att plocka ut han.. hmm..

så ja, jag försöker för övrigt helst sova bort dagarna så jag slipper tänka för mkt..

vilka härliga bilder!



hoppas att ni har det bra!

kramar.

Janni gravid i vecka 38 <3

tack så mycket!! så fina bilder på er!!

Hoppas allt är bra med er!

Julia

Hehe naw så sött att han gör sitt bästa för att sjunga med :D

emma

så söt han är när han försökte sjunga med:)

Hur hittar man nån favorit sång åt barnen?