Dennis på jakt efter blommor

Dennis på tur med paranteserna idag .
Vi var och handlade lite blommor så jag ska göra lite fint. tror mkt väl att jag kan ha gröna fingrar.
Dennis gjorde bra val av blommor. Kommer nog bli jätte fint.


pssst: Älskar min man!, you are the one and only...

13
tess

vad kul med fina blommor =)

nathalie

sv. okej, trevligt,



kram

Mamma

Såååå söt han är bland blommorna pusspuss min lilla skalman.

Petra

Den gula blomman är riktigt söt. :)



Sv: Just nu ligger jag nerbäddad i soffan med magont. :( Tror jag kommer stanna här större delen av dagen.

Petra

Tack så mycket. Jag hoppas också att mitt magonda snart ska gå över. :(

emma

hehe söt bild på Dennis:)Har ni med ruskigt väder idag?

Gick plantering med blommorna bra igår?

Har Dennis ngn hoppgunga eller gåstol? förstår han hur man ska göra?

kram

Julia

naw :)

Jag sitter å väntar på att mammas syster ska ringa så vi kan köra t sjukhuset. Sen ska ja fika med en tjejkompis :)

Sj då? :) kram

Jenlen



så söt han är bland blommorna :) tack bra här,jobbar ikväll blir de Ikea och köpa möbler nyss flyttat mkt man behöver då! Gör du då? Kram

Emelie

Vad gulligt det såg ut!! Puss på er!

tess

hihi, okej =)

tess

hihi, okej =)

Lisa

Men vilken gullig en :)

Hoppas att du får till det..

Skulle vilja ha lite blommor här hemma jag med..

Men det kommer väl, kanske :)

Kramar!

simone

Så otroligt vackert! :)