Mormor kom på lunch

Imorse hade jag och Dennis morgonmys i sängen vilket innebär massa mys och lite lek innan dagen börjar.

Sedan gick vi upp och åt frukost, innan det vart en promenad för mat inhandling på ICA.

Sedan kom mormor på lunch besök hos oss. Jag hade lagat köttfärslimpa med koktpotatis med brunsås + lingonsylt.
Efter den goda middagen blev det pannacotta med bärsås.

Så fort mormor hade åkt hem somnade Dennis efter all lek och ståjjande.






18
Gizze

Sötis!



Låter som ni har det bra....Brrr va kallt det är. Tog en kort promenad, men så skönt att komma in igen...



Ha en fin kväll! Kram Gizze

emma

oj! kan Dennis gå nu?

vad mysigt med lunch med din mamma:)

emma

hehe just de, han är 1 dag äldre än Benjamin:)

Hur ska ni göra med hans KALAs, T du du SKA ha för tårta och dylikt?



okej,. kram:)

Mamma

Vad trevligt att ni lunchade ihop, i morgon kommer jag på besök.

Ida

Superfin design och super söt bild :).

Andréa

Sv: Tack tack :)

smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

Angela

alla tycker olika, och bb är någonting jag skulle vilja vara med i.

ha en fin fredag!

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Fin blogg :)

GUESS WHO?!

- gud vad söt han är!

R E F F L A N =D

kul att du vill delta i dagens blogg :D vinnaren publiceras ikväll :D so keep in touch!

emma

hehe ok.. Ja vi ska med ha ganska familjenärt mamma,pappa syskon, 1 kusin från min sida o min pappas bror ska ja med bruda, annars blir de bara syskon och våra föräldrar som är bjudna på hans 1 års kalas.



Men när Benjamin blir lite större och vi förhoppningsvis har hus och bättre ekonomi , såp blir de större kalas.



men vi ska hyra lokal och pryda den fint, jag skriver om de i min blogg lite då och då, saker ja köpt och förberedelserna inför Benjamins 1- års kalas:)

Linnea

Hejsan, hoppas du har en trevlig kväll:)



Vem tror du åker ur Idol ikväll?

Jill

Tack snälla rara du!

Christin en inspirerande blogg

så söt!

Anna<3

Vilken fin header!

ems

åh vad söt han är :D

elina

vad söt! :D