Smygit mig in på hotell

mannen jobbar i stan så inatt har jag smugit in på hans hotell rum med Dennis.
Ligger precis mitt i city så inatt sover jag på scandic continental.
Skönt att bara komma hemifrån.
Tog en drink i baren med hans arbetskollegor och sen skulle dom ut och käka så jag har badat och myst på hotellrummet med cola och lite godis i sängen. *super mys*.
Men imorgon ska vi upp tidigt så när han ska jobba beger jag och lillen oss hem till lägenheten.
7
Ida-www.lippstick.se

Vad mysigt!

Hoppas ni fick en perfekt myskväll!

/ Kramar Ida-www.lippstick.se

emmys bloggkalas

tack snygging :D

Therese

Hej, du frågade mig innan om jag hade fått min concealer. Har inte fått den än så undrar om du fått din? Skrev även ett mail till dig ifall du inte skulle se den här kommentaren :)

MVH Therese

Alexandra

Låter som en skön kväll :)

michelle ♥

lät riktigt mysigt :)

Cissi

Vardagslyx ;)

anna

sånt man behöver vet du ;)