4årig förlovningsdag

Idag är det 4 år sedan min man tog med mig ut på däck *jag minns hur jag huttrade och frös* lite gran.
Klockan var 00.00 på valborgsmässoafton och han frågade om jag ville bli hans.
Självklart ville jag det.
jag fick den vackraste ringen jag någonsin sett på fingret.
Vi skålade i champange och firade, vi dansade och älskade.
Ja och idag ska vi givetvis också fira.
Lyckan av att få dela livet tillsammans är underbart, dela allt vi gör både det roliga och det mindre roliga.
Kärleksgnabb ja det har vi också men tillsammans är vi starkást och vi älskar varandra.

Lyckan av ett långt förhållande är trohet ärlighet och respekt. Och valborg är en väldigt speciel dag för mig.

Vi har bara ögon för varandra

Skålar i champange

Och med detta kom detta




21
Sandra

Gomorron! Vad ska du ta och hitta på en solig valborg som denna?



Kram Kram

Killmamman

härligt, stort grattis till er :)

Jenna

Åh vad mysigt och romantiskt! Förstår att ni vill fira idag! kram

miki

Det blev bra ;) inte helt kolsvart bara! Hihi :)



Vad snygga ni är! Grattis!

miki

blää.... kommentaren ovan var inte från mihesa utan mig :( , jäklans! haha

Gizze

Grattis på dagen!

Då förstår jag att Valborg är speciellt...för mig har det inte varit mer än brasa och god mat...senaste åren bara god mat :-)



Hoppas dagen blir härlig- fint väder har vi minsann

Kram Gizze

i min lilla lilla värld

Grattis får man ju säga =)

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

Grattis!=)

Sara

Så romantiskt! :) Grattis till er! :)

mikkis

SV: jora det är ganska bra, är lite förkyld själv? kram

Coquina

Grattis på eran dag =) ÄNNU en tävling på min matblogg så nu kan du tävla om både smycken och barnleksaker =)

LIIIINDAA

sv: Tack det hoppas jag på med! :D

Va fin du är!! :D

matilda

grattis!

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

så lite så fina du=)

Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Grattis ^^, Vad mysigt! Jadu..sambon jobbar så det blir väl inget speciellt idag eller imorgon, det blir nog att ta det lugnt fram tills veckan..har hållt på mkt i veckan nu med massa saker så :)

Becca

sv: okey :)

allt bra med dej denna fina lördag? :D

M E R E I

- nämen grattis!

Twins

grattis =)

Elin'

Det är skönt de oxå :)

Mandy

Ahh :D Grattis. till er båda xxx

Mamma

GRATTIS till er på eran dag , och ni har fått världens goaste lilla Dennis och jag har fått den äran att vara hans mormor. Det kan inte vara så mycket bättre puss o kram till er alla.