Rösta

Gå gärna in och klicka "Gilla" på denna för att hjälpa mig vinna!.

http://kampanj.pagen.se/lingongrova/galleri/903
22
Anonym

sv: hihi :)

HANNA

godnatt då!

kram

Anonym

Oki, Krya på dig! :)

Gisela mamma till Ebba

Så nu har jag GILLAT

Sandra

igårkväll var jag som sagt på tjejmiddag, var och åt kinamat sen drog vi vidare och drack kaffe :) själv?

Mamma till William och prinsessan i magen

Klart man ska rösta..fixar det snart till er...:)

Inte skoj att du inte mår så bra...krya på dig söta vän..

Här slappar jag bara...tiden går snabbt så det är skönt..snart ska min prins äta sin middag..soppa i dag..första gången i sitt liv ska han äta det ska bli skoj att höra hur det kommer gå...

hihih---såg när de är ute o promenerade innan o såg han nyss igen när de kom tillbax..skönt att man bor så nära så man kan se han då och då..det värmer så gott i mitt hjärta att se att han trivs o har det bra med sina vänner och fröknar..tiden går mycket snbbare då..

kram kram

Mamma till William och prinsessan i magen

Kan alltid hoppas att sessan bestämmer sig att titta ut snart..Nu är det fritt fram för henne att komma..inskolningen är slut i morgon & det funkar så bra o han trivs min prins...nästa veckan börjar han sina 15 timmars..så tis o tors nästa vecka sen mån,on,fre vecka därpå sen är det så varanan vecka så det är bra tider..8 till 1400 :) kram kram

Mamma till William och prinsessan i magen

Ett kg var mycket men skönt att ha hemma och det är så gott..Ja det känns skönt att veta att han har det bra...Inga tårar när jag har gått så det känns skönt...

Hoppas att du kryar på dig..kram kram

Mamma till William och prinsessan i magen

De är så goa de små trollen...:) Hihihi...när jag sätter ig på golvet för ta på skorna på min prins och mig själva så brukar han sträcka fram hans lilla han för hjälpa en att komma upp :) gulligt...Ha en fin dag o krya på dig gumman.kram kram

Mamma till William och prinsessan i magen

Wille är extra kram go av sig när man hämtar hem honom från förskolan,,då har han sovit sin vila med så det är så mysigt att krama om honom då..krma kram

Mamma till William och prinsessan i magen

Tiden går för fort med våra små prinsar..kram kram

Nathalie

sv; Ja allt är bra, sj?

Nathalie

sv; Härligt med en promenad! :)

Nä just nu sitter jag mest bara o slappar lite senare

ska jag däremot vara med en kompis.

MyzaaN

ja då allt är bra hhär själv då? kram

Sara

Det är fint :) Själv?

Sandra

åh good luck :)

ja kinamat är ju sååå gott

Malin♥

- Allt är bara bra, hur är det med dig? :)

hanna ♡

tack så mycket! :)

Malin

- ok, svarar på kommenterar :)

BELLZOR

HEY DUDE! :D Jag har just nu en tävling där du kan vinna skönhetsprodukter till ett värde av 220 kr! :D Allt du behöver göra för att delta är att kommentera, BUSENKELT! :D



Direktlänk: http://bellzors.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-skonhetskit-fran-sgc.html#comment



Btw! Jag gör bloglovin' byten :D Pusspådej!

Tess

FLASKPOST!

innehållande KlurigaGåtan . Knäck gåtan och vinn en länkning! :)

http://tessolsson.webblogg.se/2011/september/klurigagatan-7.html#comment



Skepp o'hoy!

Maja | Photography

Sv: Tack :P