Dagens dinner

Fick bli thai mat idag sen blev det hemma gjord vanilj pannacotta med bär.


35
Josefin

Svar: Ja ok! Så mysigt!!

Anonym

har varit i stan med en kompis idag, vad har du gjort för skoj ?:)

Anonym

Åh det där såg gott ut:)

M I N A B R U N

sv; okej, mysigt!

KarinHannaIsabelle- photography

sv: Hehehe vad bra att han blev glad! :D



Just nu ska jag redigera lite bilder jag tagit idag och så! :D sj?

Caroline

Sv: ja den här dagen har varit toppen bra:) just nu håller jag på o jobbar igenom mig en tenta:(( Phuu ..kram

ttheresebjörkman, :)

Svar;

haha okej :)

Har du något nyårslöfte?:)

F

sv; trevligt!

har du några nyårslöften?

▲ Malin Åsenlund

Hejsan! Först vill jag bara säga att du har en awesome blogg!! Sedan så tänkte jag bara tipsa om en sida som gör att man tjänar pengar även fast man är en mindre bloggare :D Läs mer i det här inlägget: http://malinasenlund.se/2011/december/tips-pa-att-enkelt-tjana-pengar-som-bloggare.html#comment

Ha en bra dag! KRAM!



följa varann via bloglovin?:)

Vem?

Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig DIREKT! :)

Solin

Hej, är allt bra? :)

Kram♥

johanna

fyyyy så gott!!

Alycia

Pannacottan ser mycket god ut :)

Rossanna

Inte mycket; Ska försöka hitta på något ikväll istället. Är jätte trött. Kram

KKUNGAMANDA

Jag har just nu tre fantastiska tävlingar igång i bloggen. Är du med i alla tre får du en extralott i varje tävling. (påminn mig gärna då att du är med i alla tre, så jag vet)



Länkar till tävlingarna är här under!

http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment



http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment



http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-glitterstra.html#comment

vanvanity

Kika in www.vanvanity.se - hitta dina favoriter och överraska pojkvännen ordentligt!

kajsa

mumsigt!

sv: härligt :) det är bara bra med mig också.

kram

JENNY

Visst är den! :) & det finns bara en i hela världen av den också :)

Vem?

- följer dig också nu :)

Xtio /Läsvärt



Du vill du vinna 2 länkningar på 2 olika bloggar? Plus en intervju och en chans till att bli veckans läsvärda blogg! Där du dessutom går vidare till en månadsfinal mot dom andra tre månadsvinnarna. :) Om du vinner "veckans läsvärda blogg" så kommer vi att informera dig om regler för månadens bloggare. :)



Låter väl som en bra chans till att få fler läsare.



Länken dit är:

http://xtio.nu/2011/december/lasvart-no1-tavling.html#comment

Solin

sv: vaknade för ett tag sen, har duschat och ska blogga när jag har svarat klart på alla kommentarer :)



vad ska du göra idag?

Fröken Tö

sv: Tack detsamma!

Förresten så ser din middag väldigt smaskig ut! =)

Alycia

Sv. allt är bara gött! Hur är det med dig? :)

jenny

Sv; Jo, livet rullar på efter julhelgen, mycket o göra! Fin blogg, hur är det sj?

alma asplund

Fin blogg!

ttheresebjörkman, :)

Svar;

Mina nyårslöften är att sluta äta salt (är galen i salt), börja träna och inte äta så mycket godis ;)

Vilken är din favoritmat?;)

KarinHannaIsabelle- photography

sv: Hoppas du sov gott! :D

GOCHICK.SE

Kikat på våra smycken bland kategorierna än?

Ta gärna en titt! :)

//GOCHICK.SE

F

sv;mina nyårslöften är att träna mer! kram

EMELIE LILJEBERG

Hej sötnos <3

Hoppas allt är bra med dig?

Ville bara kika förbi och önska dig ett gott nytt år och hoppas att 2012 blir ett toppen år.



Kram

Cecilia

Panacotta, mums!

johanna

ja de är bara bra med mig:D sjdå?:)

Emma

Det ser verkligen smasken ut. Har du prövat köpa kläder online? Funderar på att testa det men kan inte riktigt bestämma mig.