Vårt lilla mini troll älskar glass

Dagens bilder på Dennis
Först har han ätit morotspure så han är helt orange om munnen.
Sedan är hela han full av glass.
Finns det något sötare än detta lilla mini troll?
Röstar på honom det gör ni här
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529







Imorrn blir det akuten för min del, men nu ett varmbad.

 

13
Towa

sv: Ja, super! Visst kan jag göra det, en röst från mig där! :D

Linda

Självklart röstar jag på din son! :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om ett smycke :)

Lilla H

Min dotter älskar också glass. "Sass" säger hon och pekar mot kylen!

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv_ tack desamma :D

Nathalie

Hihi, vad söt! :)

emma

jasså, varöfr ska du till akuten, vad har hänt?

Hopaps de löser sig!

kram

emma

jag röstade :)

i min lilla lilla värld

Akuten?? Vad har hänt?

Sabina - Ung förälder och gravid igen

Kika gärna in här om du har tid och lust:



http://saabiina.blogg.se/2011/february/28-februari-11-im-beautiful-in-my-wa.html



har skrivit om en grej som cirkulerar på facebook som gör mig uppriktigt upprörd!

O L I V I A

Hej! Nu har vinnaren av en freebra utsetts. Kika in påmin blogg och se om det blev just du. KRAM!

ida

sv: jo det är bra med mig, lite skoltrött bara :s

KRAM

lisbeth köhlqvist

kom vägen via Patricias blogg och hittade dig.

Skönt skrivet och du jag har röstat på ditt gotroll