Bambi på hal is

Nej det kan man inte säga om dessa grabbar som drog fram med världens fart på isen.
Stackars dom små barnen som nästan blev omkull åkta.


Älsklingen med Jonas och M.Öberg


Älskling med klubban


Konståkarna


Vicky älskling och jag *underbar dag på isen*
10
sophie

Det blev en film ikväll med :)

Anonym

hej vinnaren presenteras nu på min blogg. Imorgon börjar en tävling om en mat kasse och ett SPA kit, kom in och tävla :-) ha en fortsatt trevlig kväll

Mamma

Det där ser riktigt härligt ut , vara ute hela dagen , du får skaffa dig skridskor du med. puss o kram mamma.

Denise 21 mamma till Kevin 5

Det är bara bra här, hur är det själv? :)

Alexandra

härliga bilder :D

Eleonore

Ser ut som ni hade en väldigt mysig dag ute på isen!

Va roligt med biokväll, härligt att ha en egen club att ordna sånt på :)

Nu ska jag strax sätta igång och städa så inte så roligt hihi. Vad hittar du på?

kram

Linn

Dagens blogg i min blogg, anmäl dig! :-)

anna

så fina så hehe ;)

sophie

sophie

Åh, den filmen verkar så bra! Den måste jag med se :)