Årets första strandbesök

Alla har vi badat idag, vid 12 tiden packade jag en picknick korg och vi begav oss till en härlig strand.
Tog med kycklingsallad med curry dressing, mini baguetter, saft, munkar, kanelbullar, jordgubbar och vispgrädde.
Vid stranden köptes även daim glass och kaffe.
Kunde dagen blivit bättre?
Nej
Och ikväll väntas grillning.

























74
Gizze

Härliga bilder från denna underbara dag....

Min rygg är -Röd...hoppas den är Brun i morrn...kanske ska vi ses på stranden då?

Kram och ha en mysig grillkväll!

Chelsea

Sv:Allt är bara bra! =) Själv?



Var med i min tävling om du vill i min blogg Dagens blogg du vet ! ;)

Isabelle Palmgren

Vad fina bilder:D

Isabelle Palmgren

Bara bra:D Själv?:D

Chelsea

Sv: Ååh vad mysigt ha så trevligt! ;)



Kram!

Isabelle Palmgren

Vad mysigt:D Vad blir det för drink?:P

Madeliene♥

fina bilder! :) allt bra med dig?

Madeliene♥

jag ska bara ta det lugnt och kolla film :) sj?

Wictoria

Sv; tack så mycket!

Vilka härliga bilder på den lilla med glassen! kram :)

Fanny

Sv: Tack så mycket :)



Det vart en söt liten gosse!

Li

Så härligt!



Kram

http://stardollcheyen.blogg.se

sv: detsamma

vilken fin blogg du har!

Balida - Musikblogg

Vilka härliga bilder :D

Anonym

Allt bra ? (:

Chelsea

Vinnare av dagens blogg är utsedd checka in om det var du som vann den titeln annars får du bättre lycka nästa gång! =)



Kram!

Jennifer

allt bra med dig? :)

Sandra

Skönt att besöka stranden :)

Mari

Myyys =)

Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon snäckan.,.Härliga bilder på er alla..Ni ser ut som en så härlig familj :)

Hoppas att ni får en skön sommar dag i värmen..

snygg bikini du har gumman...

Ser att din prins är med busig av sig och har trillat och slagit sig..Ha en skön torsdag..kram kram

Emelie - PT och kostrådgivare

Älskar att vara och bada med min lilla dotter. Dom är ju små badmonster dom där små människorna :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

daimglass sitter aldrig fel! :D

Madeline

Det låter jätte härligt!

Är du modell?

<33

jennie

låter som en grym dag, och vilket gott fika du fixade :)

en annan bara jobbar och jobbar och hinner aldrig med stranden :S

sara

mysigt :)

Madeline

Aha okej!

Ditt barn e jätte gullig!^^

<33

Madeliene♥

härligt!

Madeliene♥

jag kollar tv & svarar på kommentarer! sj?

Wictoria

sv; Njuta utav solen ska jag göra och äta jordgubbar! kram!

Daniella

Allt bra med dig idag? :)

Madeline

haha okej:)

Vad händer idag?:)

<33

Anonym

Sv- det är bra! :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; varför tårta ? :D

Jenny

sv: tack! detsamma :)

Sandra

Låter hur bra som helst :)

Nathalie - mode, fotografi, vardag & m.m.

allt bra ? <3

Madeline

okej vad skoj:)

Vilken aktiv mamma du e;)

<33

Paulina

Hejj fin blogg ;)

Besök på min blogg. Kika? :P

Ha en bra dag! <3

Kram.

Paulina

Haha, tack du med! ;)

Jag med ;) !

Har du djur?

:P

Ida we

Nice! Var själv påväg att dra idag, men neh... Får ta det en annan dag så satsar jag första doppet idag bara, på en liten badplats bara nu på kvällen ^^

LouiseLouise

härliga bilder, gillar ungen med brillorna stenhård!

Paulina

Oj många :S

Jag har bara haft fiskar vilket betyder tråkig sen har jag haft kanin :)

MANDOSA - Amanda

sv: tack :D

JENNY

Visst är det underbart med sommarlov? :-)

Mari

Sv. :) Jag går från jobbet nu....det blir glass inne i stan med föräldrarna som är på besök

M E R E I

- fina bilder!

Anonym

Λllt bra idag då? ♥

Visst börjar et bli lite kallt nu i Sverige?

om två dagar så kommer det att regna!



» Följa varandra via blogl♥vin'? …

Ha en trevlig dag, och hoppas det inte börjar blir kallt här i Sverige!



» Va med på min dagens blogg:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-juni-30.html#comment

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

aja..

belsas / elsa

SV: Tack detsamma, och det verkar du verkligen ha haft! :)



Kram

Nathalie - mode, fotografi, vardag & m.m.

- allt är bara toppen här :)

vgd då ? <3

Petra

låter som en sjukt härlig dag! Vilken söt liten pojke du har också:)

felicia

härliga bilder :)

Maja

åh vad härligt!

Daniella

Härligt. Det är bara bra, själv?

Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

Anonym

vilka mysiga bilder :D

cecilia

tack dsm :) vad har du gjort idag?

sara

riktigt fin blogg du har!



allt bra? :D

Emelie

vad härligt! =D

Junitjej

Så gott det är att fika på stranden!

Jättekul att inlägget hmnade på startsidan!

Ha en skön sommar!

Nathalie - mode, fotografi, vardag & m.m.

- vilken film blir de ? <3

felicia

inget speciellt, själv? :)

kram

Paulina

Okej va mysig kväll ;)

felicia

okej :)

http://stardollcheyen.blogg.se

sv: allt är bra! kram♥

vad har du gjort idag?

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad härliga bilder! :D

anna

naaaaw så söt :) och gud så fina bilder alltså :)

Daniella

har inte tagit mitt första dopp än, kanske dax att göra det ;O

dilnaz

Härliga bilder :D

Veronica

Ser riktigt härligt ut =)

Emelie

Man kan inte annat än älska sommaren :-)

Fishis

Sååå härligt! Jag har fortfarande mitt att se fram emot :)

Ida

Mysigt med en dag på stranden.. idag är det värre, tråkväder.. =((

victoria

härligt det ser ut!