Strand besök nr 2

Ush idag har det vart riktigt varmt!, känns som det tagit mer än vanligt i solen.
Gisela tog med mig och Dennis på en liten utflykt till stranden där vi var igår.
Där myste vi en stund innan vi åkte hem.
Jag har även kvällsbadat med mannen *snacka om sommar mys*
Och nu blir det skräckfilm.




45
belsas / elsa

SV: Tack, min kväll var rätt så bra. :) Hoppas din var riktigt bra och att skräckisen var nice! ;)



Kram

Sandra

Fina bilder!

Jag fixar playlist tills imorgon, du?

angelina

underbara bilder!

ha en bra dag!

Gizze

Ja vi hade en mysig tur...

Ha en fin dag i regnet....

Vill ha soooool ju ;-)

Gizze

Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon söta..skönt att unna sina sommar dagar på stranden..Jag orkar inte det riktigt med magen i vädret.Ha en skön fredag.kram kram

Sille-Riin

Fin blogg :)



Kramar, Silluuu.blogg.se!

Emma

vad mysigt med strandbesök:) Vad har hänt med Dennis lilla ansikte, slagit sig?

Kram

sara

svar: näe, jag gör inte så mycket. ska snart gå ut i solen :D

cecilia

vad roligt:) gott med tårta :P



haha okej :)

Anonym

Tack tack. Allt är bra. :)

Själv då?

Varma hälsningar

Maja

FotnotsMaja

Tack tack, allt är bra. :)

Själv då?

varma hälsningar

Maja

anna

Ingen fara gumman. jadå de är toppen, sj då? kram

Mamma till William och bebis i magen

Skönt med hemma dagar med sin prins.ska din prins börjar på dagis till hösten med eller? kram

Mamma till William och bebis i magen

Okej..Hade kunnat ha min prins hemma hos mig nu när jag går hemma många år till men det är jätte viktigt för min prins att lära sig att vara i grupp och lära sig allt som man inte gör hemma.en viktig del i livet för honom..kommer bara vara där 15 timmer per vecka varannan dag..så det är inte så mycket..kommer vara bra för honom..kram

anna

aha va gott. ne har nyss ätit lunch, efter en stunds promenad. funderar på att göra en kopp kaffe nu faktiskt :D

anna

jajamänsan :)

Mamma till William och bebis i magen

Det blir mellan 2 till 3 år som man kommer gå hemma..men vi får se..Kommer dra ut min mamma tid så länge det bara går...Ha en skön fredag söta.kram

Mamma till William och bebis i magen

Tyvärr har inte alla den turen att man kan vara hemma med de så länge som jag har kunnat var..min bebis i magen får inte samma mjukstart på dagis som sin bror men de har varandra då..men det får man ta då..Skulle det inte funka så har han möjligheten att gå hemma med mig o lillen..kram

Alexandra Shirins Mamma

Vilka fina bilder =)

Hur gör du för att få sån där fin ram runt??

//Alexandra

Fredrik

Du har en riktigt fin blogg, verkar vara en härlig familj. Ha en bra dag du med. :)

Maria - med bebis i magen ☆

vad mysigt :)

tora juhlin♥

SVAR: kul att du gillade det ! :)

emmawagenius

Sv: Detsamma du! :)

Sofia

Mysigt. Jag har fortfarande inte varit på stranden. Hoppas på att det kommer snart dock. :)

Emma

Usch! inte roligt när de små slår sig Ja, mamma tjtade om att de skulle regna idag o veckan fram över så ja har hållt mig inne, men ja tror ja måpste ut en stund med Benjamin för han vill ut i friska luften!



Annars har vi tagit de lungt, du då:)?

Kram

Sille-Riin

Svar: Jadu, läs min blogg, haha ;)



Men jag har varit barnvakt och varit med Sara!

Strax äta middag!

Själv då ?



Kramar, Silluuu.blogg.se!

sarah

Ja allt är verkligen toppen bra , hur är det själv?

kram! :)

Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

Moa :)

Underbara bilder :) Planer för sommarn ??

Anonym

Hej!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en helt VALFRI vara från Bubbleroom!! Klicka in i min blogg ( www.submit.blogg.se ) för mer information.

jessikaaa - FOTO

va gärna me i dagens blogg som avslutas ikväll :)http://pphotographer.blogg.se/2011/june/so-sick-of-lovesongs.html#comment

amandafalk

ååh härliga sommarbilder :D

Hoppas du fått en toppen start på juli-månad idag, ha en grymt bra fredagskväll och helg!

Foton av Emma

Hoppas du får en trevlig kväll!:)

Emilia

Trevlig blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varann's bloggar. Liksom du kommenterar på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, ellerhur? :)

Victoria Eklund

Sv: tack! :D

Veronica

Allt är bara fint med mig =) sj?

M E R E I

- han är så söt!

angelina

åh ja ahr inte badat än iår :P är en badkruka!



idag blir de jobb, sj då?=)

bella

så härligt med sommar :)!

Sille-Riin

Svar: Okej :D

Kanske du sku vilja vara me i min Fotoo-Tävling ? ^^

Kramar, Silluuu.blogg.se!

Anonym

mums med glass :)

Emilia

Sv: Just nu gör jag inte särskilt. Vad gör du själv? :)

Moa :)

Sv: Okej kul :) De e samma här :) Ska till hultsfred och göteborg :)

Fredrika

grillat är goott! :D

Linda L

Ser mysigt ut (: