Massa bus och lek i parken

Dennis somnade mitt under middagen - lyckat *mätt och belåten och sedan trött*.
Han fick sova 20minuter innan jag väkte honom så vi kunde gå ut i parken och få lite frisk luft.
Blöjbyte och på med ytterkläder.
Ja han sov fortfarande när kläderna kommit på.
När vi kom ut vaknade han till direkt , då av med kläderna för det var ju alldeles för varmt i solen.
Dennis fick besök av moffa Jack som kom med massor utav festisar till honom, och jag fick en påse godis, (marabou daim och en påse jordnötsringar).
Så nu ska Dennis och jag mysa till det ikväll trots att det bara är måndag.

En påklädd men sovandes liten kille på hall mattan.



Äntligen ute pigg och busig



Jack kom med festis och givetvis blev han Dennis favorit


18
i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

haft en bra måndag? (:



KRAM!

Mamma

Ja det var trevligt , så fick Dennis en kompis att leka med och komma ut en x-tra gång . puss o kram mamma.

Moa - BEBIS I MAGEN

Bara bra tack :) Hur det själv?

Tack desamma! :)

emmi

Kul att du är med i Dagens länkar! Medan du väntar på att en vinnare ska väljas får du gärna titta in mina specialpriser till mina läsare på mina egen designade smycken här; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/special-priser-till-er.html#comment



Annars hoppas jag du haft en bra dag?! :)

LIENE

Åh, marabou daim är så gott!

ALEXANDRA - uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg!

sanna -saos.blogg.se

Hihi slagen liten hjälte ^^ söt!



svar jasså du har också beställt en goodiebag, vad beställde du för ngt? fått den än? kram

Molly Bergström, UPPSALA

Tack detsamma! :D hur är det?

johanna

Ja, jag gillar H&M :) dem har billga och bra kläder :) Allt är bara fint med mig, hur är det själv?

diana

SV: förlåt för ett så sent svar har bara inte haft ork att kolla igenom kommentarerna, iaf synd att vädret inte varit på topp dom senaste dagarna med det blir nog bättre :) jadu jag gör inte så mycket just nu, det är ganska sent så håller på att göra mig iordning för att sova, du då? :D

ALEXANDRA - uppsalas största blogg

Vinnare av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya tävlingen på länken här under:) :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tisdag-dagens-blogg-4.html#comment

Ljungdahlskan

Så söt å go unge :)

karolinajonsson

söta bilder!

Moa - BEBIS I MAGEN

Svar: Okej det lät mysigt :) Ha en bra tisdag!

Ljungdahlskan

Sv: Idag har jag tränat på morgonen, ska hämta upp en kompis så ska vi till stallet och ut och äta lunch, kvällen består av arbete.



Allt är bra med mig.



Hoppas du får en bra dag! :)

karolinajonsson

inte mkt, sitter i skolan :)

petronella - FOTO - fotogeniquee

Så söt! :)

alinas foto

sv: jo det är bra, har haft det lite jobbigt de senaste dagarna pga flera anledningar men mår lite bättre nu :)