Parklek sol och vindruvor

Åh sol idag också!
Blev en promenad till centrum för att handla.
Sen åt vi vindruvor i parken, Dennis var på sånt bus humör så nu har han däckat i soffan.
Åh herregud vad han sover, jag får honom inte till att vakna.
Ska locka med lite middag (lax och potatismos).






25
Mamma till William & bebis i magen

Gott med druvor..Perfekt mellanmål till de små med..Hihih..känner igen det där med damsugningen att min prins vill hjälpa till.De förstår snabbt hur man ska göra..Kram

junie

Sv; Hejsan, jo bara bra själv då ? :)<3

EMMAS

sv: ja de var det =)

Melanie

Sv - ja verkligen, underbar utsikt verkligen. Bästa lekparken här omkring:-)



Vilken goding du har! Och så skönt med sol!

hanna ♥

tack, desamma! :D

amanda

- nämen vilken liten goding!



hihi kram

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Har du en fotofråga som du vill ha svar på?? Ställ den i såna fall i mitt senaste inlägg!:D

KRAM

NATALIE

så himla söt! :)

Anonym

Vad härligt väder för Dennis att vara ute och leka . Jag ringer dig i morgon så fort jag vaknar puss o kram mamma.

Bitte Kråkbo

Hej har en ny tävling å min blogg där du kan vinna produkter från Nivea.

Delta gärna=)



http://www.lovemercury.se/?p=3294

Cicci

Tack så mycket^^ Allt bra med mig, solen skiner och man kan vara ute och njuta - helt underbart! Allt bra med dig också? förstod det som att det är riktigt fint hos er med?:}

Tove

sv - jag svarar på kommentarer :)



haft en bra dag?

HANNA

detsamma! :D

victoria

Sv: Jadå de toppen! själv? :)

Julia korecic

jadå, själv ? :)

M E R E I

- fina bilder!

Jennifer

tack detsamma !

Matilda

Sv; Ja, allt är bra! Hur är det själv? :)

Karin

söta bilder:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hoppas jag med :)

söta bilder!

FannY HulT

sv: jo allt är bra här, själv då? :)kram

Anonym

What?!? Tvättar ni inte vindruvorna innan ni äter dem?

emma

hihi vad mysigt med vindruvor o lek i parken:) Använder ni inte den andraq barnvagnen mer, eller han är förstor för den?



Oj ! De va inte lite pengar, rika eller:P heheh



Beatrice Jakobsson (foto)

gör det! :)

det är helt okej, själv?<3

Victoria

Vilken sötis! :D