Chokladmousse med jordgubbar

Här blev det glass med chokladmousse och jordgubbar efter middagen mycket gott kan jag lova.
Undrar hur många dagar per år det serveras efterätt hemma hos mig? aldeles för många skulle jag gissa.
Men man lever ju bara en gång.

Frossar ni också i onyttigheter?


21
Anonym

Va gott!



Sv: Japp, allt är bra, sj?:)

hanna

Sv; Ingen fara! :) Njae, är sjuk :( Haha, hur är det med dig då? :)

Mimmi

Mums! ♥

kajsa

åh vad gott!

kram

CASSANDRA

så gott!:D

kram

www.nathalieerikssons.blogg.se

SV; Vad kul! Myst bara.

Anonym

- mums!

MaryJane

konstig fråga, vad hade du gjort ifall en giraff plötsligt stod framför dig när du gick på stan? :D

Mammatill3

Det där såg gott ut =)



Svar: Tack det samma =)

anna

ok hoppas att de går bra å allt ordnar sig gumman. kram

issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: oj stackare! krya på dig! och unna dig mycket gott:) med mig är det bra allafall:) täntke precis krypa ner under täcket nu.. så trött så



kram!

Daniela - Ung mamma till lilla A.

Jo allt är bara bra :) själv?



Åh de där såg riktigt gott ut :) kram!

Heve

oohh vaa gottt!!

emilia

amen mums!

CASSANDRA

sv; tack detsamma :D

kram

Maria - mamma till Liam ☆

nämen åh vad gott :)

Bea

Okej :) ! Ååh jag är ledig imorgon, så skönt! Sen är det bara någon dag kvar tills det är helg ! HAr du några roliga planer inför helgen :)?? Kram på dig

S

Det är bra, med dig? :-)

hilda

åh fy fasen va gott!



sv: tack vad glad jag blir :D

mwiklund - fotoblogg

åh vad gott de ser ut ! Men vart får man tag på jordgubbar så här års`? : o