Skyltsöndag

I stan idag har det vart skylt söndag *ni vet när alla affärer har dekorerat och pyntat skyltfönstrena med jul dekoration*.
Vi kom iväg ganska sent så det hade börjat mörkna lite.
Jag och Dennis åkte häst och vagn och det älskade han så fick bli 2 turer.

Sedan åkte vi hem och Tommy och svärmor kom över på lite fika.
Blev hembakade lussebullar och glögg, peppisar och mina goda bullar.

En mysig 1a advent.









Har mina söta läsare firat 1 advent?
31
Sophia

Bara bra tack :) Själv då?



Vad mysigt med skyltsöndag! Det var det ingen här jag bor. Men adventsmyst har jag gjort :)

Gizze

Mysigt...men vännen...4 ljus tända...det är bara första advent....

Kram

MaryJane

fina bilder:)

ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv:n :D sjdå?

Sofie

sv: Mysigt! och mysiga bilder :D ha en bra kväll! Kram

Mamma

Vilka härliga bilder , häst och vagn förstår jag att Dennis gillade.

Gizze

Jasså du såg mig....jag såg inga jag kände typ...hade full fokus på barnen och var sur på att de skrivit luddigt på hemsidan på ST...verkade som dansen var 17..rena turen att vi kom 16...jag lovade ju barnen att få dansa..sen kollade vi tomten....lämnade lista och hem igen...behöver några lediga timmar :)



Tänd nu bara Ett ljus och lär Dennis hur längt det är till jul ;-D

Kramen och natti

kajsa

åh vilken gullig liten ponni =)

sv: emil i lönneberga älskar jag, alla astrid lindgrens älskar jag hihi :)

kram

Sofia Janson - FOTOBLOGG

Sv; så gosigt :) kram

Antonia

Allt är super med mig :)!

Hur är det med dig? :)

a'p h o t o g r a p h y

sv min har också varit bra! vad ska du hitta på denna dag? :D

Bea

Fin bild :) ! Hur är det med dig idag, kul med en ny vecka :D ?

Kram på dig :)

Bea

B Y S I S T E R S

önskar dej en trevlig star på veckan! :)

Maria - mamma till Liam ☆

ingen dålig advent inte :)

CASSANDRA

ha en bra dag! :D

MaryJane

okejj, vad händer idag då? :)

anna

jajamänsan de är skitmys med första advent ;D

Patricia♡

Åhh vad mysigt:) Hade ni inte storm igår då?:)

Maria - mamma till Liam ☆

med mig äre jättebra :) med dig?

matilda

sv: jodå, lite ont i halsen bara. sj? :)

cindy's ▲

Superfin blogg! :)

Haft en bra dag än så länge?



http://cindyvuong.blogg.se

MaryJane

jag tror att han mår bra nu, jag har inte snakkat med han än.

jag ska städa rummet innan mamma kommer hem :D

Bella davis

Va mysigt!

CASSANDRA

sv; tack! :D jadå, själv? :)

kram

anna

jadå, sj då? hur går de med allt?? kramar

Emelie

vad fina bilder! =D

a l a l i c i a

Jooodå :) Själv då?

Anonym

anmäl dig gärna till dagens blogg :D

Lina S

Mysiga bilder :)

hanna

Fin blogg du har! :)

issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: de är toppen! :D hur är det med dig? kram

Emma

Oh vilken mysig första advent! Häst o vagn, vad roligt:)