En mysig helg

Igår blev först en tur med mamma & Jack till Farsta.
Vi åt chokladboll och drack latte på waynes, 5edan bjöd dom på middag på en restaurang.
Jag fick chanel nr 5 parfymen och lite mer lotter.
Dennis träffade på detta söta lejon som han sprang fram och kramade.




Efter en trevlig dag kom Sanna, Liam , Chloe och Emelie på besök.
Dennis och Liam plöjde en skål med chips, sedan var det full rulle och ljudnivån var hög.
Det krokades med lastbilar, dom jagade varandra , hoppade jämfota tills dom i stort sett föll ihop på golvet, glädje tjuten var höga.
Vi fick sniffa bebis också då Sanna lyckats klämma ut en litet flicka, Emelie var dock inte sen att ta henne i famn och öva lite *s*, jag tog dom vilda grabbarna grus.



Och Sanna kom givetvis med på en bild hon med


Dennis och Liam har precis skålat med päronsoda ( Dennis däckade på 1min när Liam åkt hem).





13
felicia - fotokobran

idag tänkte jag sprida lite budskap om tävlingen om tandblekning på min blogg! delta vetja! :)



http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

Emelie

Sv: haha, ja, "peppisar" är mycket gott, synd att det är så onyttigt. Men det hör ju till, fast kanske inte riktigt ännu. Allt är väl med mig, hur är det själv?

Pauline

Tack så mycket :)



Vilka härliga bilder, söta barn du har!

Frida-bebis på jäsning ♥

Sv: tack! Hoppas du med hade det ;)

Fullt ös ser jag på bilderna ;) massa barn som busat runt hihi



Ha en toppen måndag! Kram

Mjukisbyxor

Gillar lejonet.

Mamma till William och Wilma

Godmorgon snäckan..Vad är det som har hänt gumman.Vi kan prata om det över msn så är vi mera privat där om du vill prata om det så klart..

Fina bilder..Ha en fin måndag.kram

Mamma till William och Wilma

Helgen min har varit en mysig helg men har bara gått för snabbt..kram kram

Lina S

Mysigt!

Sara

Det är fint :) Själv?

Smallmoments - a photodiary by ninni karlsson

svar: tack!

kajsa

åh så söta de två första bildarna är :D

FANNY (:

fin design:D

Skofetischist

Det behövs då inte alltid så mycket för att få en unge att skina upp. Funkar bra med lite päls! :)