Underbara höstdag

Idag har det vart riktigt varmt ute och äntligen mår jag lite bra efter mag/spy sjukan.
Så vi tog en sväng till affären och sedan åt vi banan ute i skogen, jag märkte att vi byltat på oss alldeles för mycket kläder.

Vi köpte mat så vi kunde ordna lunch och en blombukett till mannen som har namsdag idag.
Grattis älskling.

Nu ska Dennis och jag fixa en äppelpaj och medans den gräddas ska vi gå ut i eftermiddags värmen och njuta av denna underbara höstdag.







26
Hemmakatten

Vad kul att du gillar mina bilder. Kräksjukan är verkligen bland det jobbigaste man kan råka ut för. Skönt att du verkar må lite bättre!! Härliga foton på lillkillen. kram

E M M A

sv: Har precis städat så nu ska jag nog sätta mig och läsa en bok som jag lånat idag! Du själv då? :D

Kram!

hanna ♡

okej, kul att du svarade! :D

alexandra eriksson

Det hade varit super med mig om jag inte var jättejätteförkyld :( hur är det själv?? kram

Lizzy

Åh, vilken sötnos!

emma

allt bra? :)

Besma

SV: Ska kanske också kolla på Idol eller så kollar jag på " Sol Fest och Oroliga föräldrar " :)

emma

sv: härligt! samma här :D

Raisa

- Allt är bra sj ? :)

Jennifer

SV; Ja allt är bra! :D sj?

Kram

Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

det är bara bra! själv? :)

Lizzy

sv: Om du läser inlägget så ser du att jag INTE köpte dom ;)

Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

härligt :)

Emlan

Åh vilken fin väst han har :)

Nja, är fortfarande sjuk vilket inte är så kul.

Jennifer

Mysigt! :D

M*

- LUGNT!

beccis

imorgon är det freeedag! :D

ska du göra nåt speciellt?

Mufflo

Ser jättehärligt ut....

Nikontjejerna - Isabella

riktigt fin blogg!



allt bra idag? :)

karolinajonsson

tack! ^^

Ellinore

Sv: Jag ska nog sova snart. Ska öppna imorgon på Glitter:)

sofia

oh vilken sötis :)

Jennifer

Sv: Tack det är bra :) själv? Vilka söta bilder! Kram

bella

tack :) önskar dig en trevlig fredag :) kram bella!

Emma

oooh den västen o skjortan från kappahl har ja velat köpa lääänge till Benjamin , men inte riktigt haft råd då ja spenderat barnbidraget på andra kläder.. Jätte mysigt ni såg ut att ha i höst myset:)

Sophie "autophoto"

okejokej :)



händer under helgen? :)