5-årig förlovningsdag♥♥♥

Jag vet att det är prat om valborg hit och dit för många"nissar" är det ju bara en extra dag att få supa på.
För mig är det en av dom bästa dagarna i mitt liv.
För 5år sen en blåsig natt vid 12slaget frågade min man mig jag ville bli hans...
Såklart jag ville...Jag har i dag världens bästa man och vi har den finaste son man bara djupt kunnat drömma om.

I våra ringar har vi tecket en liggande 8... har ni någon aning om vad det betyder?.





56
Jaquelin Strömberg

Bella Davis - MODELL BLOGG

Grattis grattis :)

Har du haft en bra helg annars då? kram :)

Anonym

Hejsan, ja allt är prima med mig! Tack du som frågar:) hur är det med dig?:) ha det bra!

rimhanna

heej aadå jag mår jätte bra och allt funkar som det ska, tack som frågar förresten hur är det själv? :)

Emma - En satsande tävlingsryttare

sv: Ja säg till när du följer mig så följer jag dig därefter :D

sandra

Oj, vad roligt. Grattis!

NCfoto - FoToBlogg

SVAR; jodå, själv ? :)

ami

okej, då förstår jag :) kan det betyda att ni är hör ihop? *

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Det är bra idag, själv då?:) Kramar!

E L I N F E L I C I A S

Grattis! betyder inte det oändlighet? :)

Miss Sunshine

Grattis till er :D

Malin

En liggande åtta betyder oändlighet/utan slut!(Ett matematiskt mysterium?) ^^ :) Så sött! :)

Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Tack tjejen :D



Just nu kan du tävla om en underbar spetskjol på bloggen! Ta en titt och var med och tävla här: http://eraey.se/2012/april/tavling-vinn-sot-spetskjol.html#comment



Ha det bra! :)

SABINA MONTERO

Sv: Just nu redigerar jag lite bilder och svarar på kommentarer. Dudå? :)

Jarske - Mitt liv i barcelona

Hej!

Spana gärna in min blogg om mitt liv i Barcelona.

Kram!

http://jarske.blogg.se

Sinie

Följer dig nu blev nr. 166 :) följer du mig? :)

Linn

Sv; Jodå, allt är bra med mig. Hur mår du själv?

E L I N F E L I C I A S

- läser, själv? :)

Ronja

svar; jorå mig e de bra med, själv då? :D

Sara

sv: Jadå, allt bra med dig också ? :)

Jarske

Sv. Allt är bara fint här, hur är det med dig?

Grattis på 5-årsjubielumet! :D

Kram!

jr

händer ikväll:)?

Anneli

Sv:Ja allt är bara bra med mig,själv då?:D

E L I N F E L I C I A S

- okej :)

Åsa

En liggande 8 betyder evighet, oändlighet.



Är allt okey?

Linn

Sv; Jaha, gud vad mysigt! Grattis, grattis! :)

KRAM

Ligra

Hej



Vill du ha fler läsare till din blogg?

Jag har startat en sida där du kan tipsa om din egen blogg!

hur smart och enkelt som helst, allt du behöver göra är att gilla facebook sidan och länka din blogg =)



Läs mer och exakt här: http://ligra.blogg.se/2012/april/blog-you.html#comment



Lycka till, vi ses ;-)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack, du med :D!

Åsa

GRATTIS!!

Sista April för oss betyder, brasa, brandbilsåkning - så har det varit senaste åren och för Elin en självklarhet.



En fråga: Är Ni gifta oxå?



Vi förlovade oss 5 juni 2004, gifte oss 5 juni 2005 & fick Elin 24 april 2006 - sedan har det inte hänt någonting ;-)

Nathalie Nyrén

Tack så mycket!



Ha en bra dag.

Mamma till William och Wilma

Grattis till er och hoppas att ni får en fin valborgs dag..kram kram

sanna

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig.

Vad ska du hitta på för något kul idag när det är valborg? :)



Kramar.

marina

Grattis :)

Therese - Mamma till Casper

Sv: Jag la nyss till dig på bloglovin :)



Allt är bra med mig :) Sj då?

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

grattis :D

Linn

Sv; Ja, visst kan vi göra det. Lägg till mig och säg vilken nummer du fick så lägger jag till dig sen :)

KRAM

Emma - En satsande tävlingsryttare

följer dig också nu och blev nr 168 :D

Melinda Nyrén

Har lagt till dig, blev nummer 169!

Allt bra?

jr

Okej, låter jättekult. Jag ska äta middag oss min bästa vän och där med gå ner med några vänner till majbrasan och chilla :)

Alice

Svar: Det låter härligt, ska du fira sista april på något speciellt sätt? Och grattis, kram! :)

Emma

Sv; Bra, tack sj ?

SANDRA DAGH

Jadå! HUr är det själv? :D

Felicia - bloglovinbyten.

sv; visst, jag blev nr 170 - säg till vilket nr du blev när du lagt till mig :)

E R I N A T O M A S S O N

Hejsan.



Du tyvär så minns jag inte hur man gör ang bloglovin eftersom det var så länge sen jag var inne där. har hafft blog uppehåll under min graviditet.



Men ska kika lite närmare på det sen ikväll så kan jag lägga till dig



Förrästen minns du hur du hittade till min blogg? Eftersom jag har en nystartat blogg och inte så många besökare vore det roligt och få veta varför jag idag helt plötsligt fått massor av besökare och det har börjat trilla in kommentarer. så vore jätte kul och veta hur du hittade till min blogg... // MVH WILMERS MAMMA

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

ett liggande 8 syftar på evighets tecken, eftersom de inte har något slut i 8:an :D Grattis också :D



sv: jag ska börja göra mig i ordning inför kvällen :D

kramis❤

Fruity

Åh vad underbart grattis till er :D!

Det var supermys fast när klockan närmade sig tre var man bra trött :) Hahah lyckligtvis hade vi bilen med oss och slapp ta nattbussen hem :) Kram

Mamma till William och Wilma

Har varit lita ute nu i eftermiddag,,riktigt skönt vår väder..Hoppas att det fortsätter så o lita mera värme..Ha en fin kväll.kram mkram

madde i Luleå

Det gör mej så glad att ni har varnandra du och Micke. Tillsammans är ni bara för fina. jag är helt övertygad om att eran valborg blir strålande mysig och att ni gör den ÄN mysigare nu med ett jubileum också....:)

Liggande åttan vet jag vad det står för..jag använder med av tarotkort och då inbegriper det även numerologi...jättejättekul att lägga kort och tolka symboler och soffror. Liggande åttan brukar vara en "evighetssymbol"...ingen början och inget slut...allt bara ÄR...och det representerar väl er kärlek på ett fint sätt tycker jag..;)

Stor kram fina du!

Frida

Åh grattis! :)



Sv; Allting är bara bra! :)

Mamma till William och Wilma

Ska bli skoj att se bilderna..I dag blev det inte många bilder för kameran var hemma o laddade,,blir inte samma bilder med mobilen..Ha en mysig valborgs kväll.kram kram

Maria

Grattis!

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; helt okej, själv?

kram

Ronja

svar; härligt! :)

Josefine

Grattis :) Fin blogg du har ;)

Sv. Jepp, själv? Tyvärr så har jag det inte, sorry :(

TwoGiirls!

Grattis!



-Önskar dig en fin start på månaden



/Zahraa =)

kaffehörnan

stort grattis