En glad liten badfis

Denna lille badfis värmer hela mitt hjärta varje dag.
Se så glad han är över lite lek i badkaret och över sin nya bamsehanduk som kom idag.
Skummet var extra kul att plaska i.
Tack Egmont kärnan vill era barn också ha ett bamse badlakan är det bara gå in på sidan och beställa.
 
 
egmont kärnan
4
Jela - Mamma till Neo

Ja, tack det är bra här :) Gullig liten badkille!

Mamma till William och Wilma

Här har vi en som älskar att bada & bli fotograferad :) Härliga bilder.
Min stora är på skolan och min lilla sover..tänkte tvätta sen vid 11 men känner inte för det så det blir ner och handla lita godsaker inför kvällen sen lämna ett bloppis paket och hämtat ut ett paket..sen blir det massa mys :) Vad för gott ska ni äta i dag+ kram

Mamma till William och Wilma

Låter som en mysig fredag för er med..Hemma gjord mat är så mycket godare när man lägger ner energi på det :) När ska Dennis börja skolan eller förskolan?
Här blir det pasta gratäng,,ska bli så gott...Mysigt med film..I kväll blir det fångarna på fortet. Ha en mysig fredag söta.kram kram

Mamma till William och Wilma

God eftermiddag..
Så bra att du går på öppen förskolan så han får träffa andra barn och får lära sig massa fina saker de får göra på skolan.Är så glad att min prins går på förskola för han har utvecklas så himla mycket och han trivs så bra där så det är perfekt..nästa år börja min minsta i april..de kommer bara vara där 2 till 3 dagar när jag jobbar dag sen när det är kväll är de hemma med mig..kram kram