God jul och God fortsättning

Min jul med min fina familj har vart underbar och mannen fick spendera 2 nätter hemma med hemtjänst. .
Nu har han åkt till sjukhuset jag och Dennis har precis kollat klart på astrid lindgrens jul.
 
Julafton var underbar, jag mamma och mormor skötte matlagning även om jag förberett det mesta och det kändes lite julstressigt så blev det helt perfekt när gästerna anlände.
vi åt och åt och åt ännu mera. Tomten kom med fina presenter till oss alla.
Jag är så tacksam att ha fått ha familjen samlad.
Dennis var så glad och lycklig när han fick öppna julklapparna och sitta i tomtens knä.
 
God jul och God fortsättning snart börjar ett nytt år med ännu mer möjligheter.
Jag älskar min man, son , mamma pappa och övriga familjen och för att inte glömma alla våra fina vänner.
 
Dennis i tomtens knä
 
Dennis håller mormor i handen när tomten kommer. och se alla fina  paket han kom med.
 
familjen samlad så ska det vara. 
 
 
 
 
 
 
god jul - julafton
22
Amanda

Fina bilder!

cassandra gigel

ha en bra kväll söt :D

Ida

Ser ut som ni har haft en mysig julafton! Vi hade det väldigt trevligt! kram

MIRA HOLGERSSON

- Tack desamma! Jo, min kväll har vart bra, har din kväll vart bra? :)

Ida

Några speciella planer för nyår? här blir det nog till att stanna hemma och ta det lugnt! :) kram

S

Mysiga julbilder. Detsamma till dig.

Anonym

Mysigt det ser ut:)

God fortsättning:)
Kram

Hanna Karlsson

Vad mysigt ni ser ut att ha det.

Sara Björk

Vad mysigt det ser ut! =) Ha en bra fortsättning och gott nytt år!

Kaffehörnan

Vad trevligt du haft. God fortsättning

gizze

Hej och God fortsättning Yasmine!

Vad glad jag blir när jag ser att Micke fått vara hemma! Härligt för er alla!
Kram kram

Carro

Verkar som ni har haft en riktigt mysig jul, så underbart att ni har fått hela familjen samlad.
God fortsättning
Kram kram

anna

Vilken härlig jul ni fick. Kram

ullie

Fina bilder God fortsättning
ja men va härligt att han kunde vara hemma . hur tycker han det gick ?
Jo här har varit ok och allt går ju i ett. idag lite huvudvärk men så blir det väl när allt släpper

stor kram

LORISSA LOVEBOMB

Vad underbart att du fick fira julen med din man. Och resten av familjen också förstås :)

Ida

SV: Vad har hänt med honom? Hoppas han blir frisk snart!! <3 Kram

MIRA HOLGERSSON

- Jag är också sjuk trött, gäspar hela tiden :/

Susan

En Härlig jul kan jag se.

Nu önskar jag dig en God fortsättning och så kommer det en kraaaaam

sussi

ser jätte mys ut..
God fortsättning på dig oxå =)

Marika Saarenpää

Sv: Tack detsamma :) Hoppas allt är bra?

Eva-Lena

Hej. Underbart att julen blev så fin. Vi hade det lugnt och skönt med julbord hemma hos mormor. Idag har Farfar, Mormor, Lasse o Lasse, Marita och Jocke varit här på Annandagsmiddag. Jättetrevligt! När syns vi? Eva-Lena

JUNITJEJ

Vilken fin tomte ni hade!