Pysslar onsdag

Dennis leker för fullt med sina leksaker, knappt så han vet vad han ska välja. Han har helt enkelt för många leksaker, det blev som sagt mycket fina julklappar..
Vi som skulle tagit en ute dag med pulka blev sittandes och tittade imorse på nils karlsson pyssling.
Sen blev det hem till grannen för lite lek. Sedan var det middagsdags innan vi tittade på lady och luffsen.
Och nu sitter vi återigen och pysslar just nu är det dom nya målarböckerna som det målas i.
 
 
 
 
 
47
Sophie "autophoto"

Lät jätte mysigt :)

ullie

Mina barn älskar pyssling!! Har fått tag på en gammal vhs film som går varvet runt här nu ha ha

åhh men så jobbigt . Vet ju hur det e då ja jobbar lite me sånt . tycker synd om han vet ju hur mycket man vill va hemma som du säger. Hur tror de framtiden ser ut ? Kommer krafterna tillta?

bella davis

ne men detsamma! har ni haft en mysig och bra dag :)? kram

MIRA HOLGERSSON

- Ja, låter mysigt! :)

EMELIE

Jätte fin blogg! kolla gärna in min, har nyss lagt upp vad jag fick i julklapp och 00:00 kommer det upp en överraskning om vad jag fick av min pojkvän! kram

ullie

åhh gumman håller alla tummarna som finns att det verkligen går åt rätt håll och inga komplikationer kommer . förstår att det är jobbigt för han o jobbigt för dej när man inget kan göra för att lindra eller hjälpa att ta bort smärtan :(
hoppas att ni får en fin dag i morgon då . ska jobba extra kväll här vid fyra men ska mysa me familjen lite innan dess

Stor kram fina du <3 natti

angelica & malin - en inspirerande blogg

Vi är två tjejer som startat en blogg där vi skriver om självförtroende, att våga stå upp för sig själv, att våga drömma, om träning och mycket mer. Skulle vara väldigt kul om du ville kika in och se om bloggen är något för dig. KRAM! :)

Evah - En av Karlstads största bloggar

SVAR: Detsamma. :)

bella davis

tusen tack! gör du några modell jobb fortfarande? kram

beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här i juletider? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 God jul och God fortsättning! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara sååå snällt!Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här i juletider? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 God jul och God fortsättning! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara sååå snällt!

Ps. Jag efterlyser någon som kan göra en ny bloggdesign åt mig, självklart betalar jag. Men jag är kräsen ;D Känner du någon eller kan du själv? Kontakta då gärna mig för att visa upp några exempel på tidigare designer... - beciell.blogg.se

Och glöm inte att rösta på mig, vore GUlD VÄRT!!

browneyedgirl

Nils karlsson pyssling är en så mysig film =) Den kikar vi på hemma med ibland. Kram och god fortsättning....

Elena

Vad mysigt! :)

Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Mysigt :).


Vi har ju gjort ett bloglovinbyte förut, så tänkte passa på att lämna en kommentar :) . Är lite seg på de ibland ^^, .

Ida

Nej fy!! Hoppas verkligen att han bättrar sig snabbt! Det är en jävla sjukdom det där! :/ Hoppas du hade det mysigt i soffan! Kram

S

Vad mysigt :)
Oj, här händer inte mycket. Är dödstrött. Själv?

Becka [fotoblogg]

Åh så sött!
sv: Hur min jul har sett ut ser du i de senaste inläggen. :D
Kramar. ♥

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Tack detsamma fina du! :)

Marika Saarenpää

Sv: jotack det är bra :) Händer idag då?

Sophie "autophoto"

Härligt :)

LORISSA LOVEBOMB

bara bra tack, själv då? :)

Jessica

Kul att pyssla :).

Marran

Kanske dags att rensa ut sådant han inte använder längre? :)

SV:
Tack fina!

sussi

duktig han är på å rita lille hjärtat =)

Emmy

Vad roligt att pyssla ^^ Låter roligt att det är så mycket leksaker så det blir svårt för honom att välja vad han ska leka med haha!

sv;
Jodå jag är frisk nu! Hoppas att ni också är det :D

Josefin -My Happy Days-

Så mysigt, känns igen :)

anna

vilken mysig dag:) Kram

Anita

Jag som skulle se Lady och Lufsen men glömde bort det. Jag tycker om de gamle filmerna. En del av dom har jag ju sett som barn. Pyssla brukar vi också göra när Elias kommer hit. Lägger oxå en del pussel. Barnpussel är det enda jag har tålamod till. Jag hoppas allt är bra med er och nu önskar jag er ETT GOTT NYTT ÅR! Kram/Anita

Amiee Whitney

sv, Jag, det var bra, tack! Hur mår du nu?
Hade du en bra jul också?
Kram

Jenilita

Åh va Dennis har blivit stor sötnosen ! Önskar er ett gott nytt år fyllt av kärlek och lycka! Bamsekramar

Alice - bilderbyalice

Nu är lucka 22 avslutad! du hittar vinnaren här: http://bilderbyalice.se/2012/december/vinnarna-i-luckorna.html#comment
hoppas du haft en super jul!

Clara Ringqvist

Så mysigt!
God fortsättning fina du!

Amanda

Mysigt!

Felicia

tänkte "rita innanför linjerna" hahahaha mys

puss

Susan

Den dagen tittade jag också på Nils Kalsson pyssling & på Lady & Lufsen...och jag hade inget barn att "skylla" på ;) Jag älskar tecknat :D

Kraaam

Kajsa Johansson

Det låter mysigt :) trevlig helg! kram

ina

God Jul och Gott nytt år gummman, önskar dig och din familj lycka och välgång!

emma foto&tatuering

Hoppas du får en bra dag

Ida

Mysigt! Bamse är ju en klar favorit! <3 kram

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Ja det är superskoj att fota hästar tycker jag :)

Det är bara fint med mig, hur är det själv? :)

il romanista

awh!

Sotnosen!

Vilka härliga mintgröna färger i det nyaste inlägget!

Du är nyaste tillskottet på min Bloglovin-lista då jag letar nya och inspirerande mamma bloggar!

Gott nytt år! ;)

Jessica

Svar: Det har du rätt i :) men vill ändå börja se över mina matvanor. Äta bättre= må bättre!

Hoppas du haft en bra helg?
Kram

Alice - bilderbyalice

sv: hihi jaa
allt bra med dig idag?

Carro

Så härligt med så mycket bra julklappar :-)
Snygga vårkläder du har lagt ut. Mina vårkläder får vänta någon månad, svårt att hitta inspiration till det med en meter snö utanför fönster :-)
Ha en fin söndag
Kram kram

ebba

just nu har jag nyårsaftons blogg på bloggen ,va gärna med i den och ha chansen att bli nyårsaftons blogg :)

Sophie "autophoto"

Jora super sjdå? :)

bella davis

jag kan inte kommentera på ditt senaste inlägg så du vet :(? kram