Burberry gift

Dennis fick paket från mormor och jack.
det var super fina kläder från Burberry.
Nu matchar han mamsen till sommaren.
Var ett par shorts och en pike tröja.



13
Sanna - saos.blogg.se

svar tack detsamma! längtar som en tok efter bilderna! :) Fina kläder, vad söta ni ska va som likisar sen i sommar ^^

Katta

Kommer vara snyggaste killen i stan!



Kram kram

Bella Davis - MODELL BLOGG

haha men de lät ju super bra :)

Allt är jätte bra med mig, hur är det själv? kram :)

Jennifer

Nu e veckans blogg tävlingen avgjord, kolla om de va du som vann :)

johanna

svar: jodå allt är fint, själv då?

Maria

Ojoj, livet är hårt.

Lycka till!

Olivia Larsson

Ursäkta det jättesena svaret, men jag har verkligen haft fullt upp senaste tiden:(

Joo, hittills är allt bra med mig:) Vaknade precis, så är lite trött bara;) själv då?

Sanne

Sv: Allt är bara bra med mig, hur är det med dig då? :)

Emma

hej . vi har nu varit där o vi är io v 10 o hjärtat slog :) Hoppas allt är bra med er med .

kajsa

fint :)

allt bra idag? kram

Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Super fint!!

mathilde

GALET FIN BLOGG SNYGGO! så söt du är.



' kika gärna in i min och säg vad du tycker så blir jag jätte glad!



' K R A M

Alexandra

Sött! Älskar Burberrys barnkläder.