Rosa träningskläder

Upptäkte för några dagar sedan en sida som säljer träningskläder!!!. Har ni vart inne på www.pinkoholic.se ?
Om inte så måste ni klicka er in. Jag lovar er en roooosa värld av ljuvliga träningskläder.
Dom har allt från mysiga mjukisbyxor till luvtröjor
Jag blev helt tokig när jag såg allt detta...ALLT ÄR I ROSA

Kolla in

Sport-bh



Luvtröja



Rosa Mjukisbyxor



Rosa vattenflaska


Allt en tjej vill ha!!!  och anger ni koden YASMINE får ni 10% thats a real good deal babes..




94
Mia

Tack så mycket :) Jag hoppas också att jag börjar må bättre.



Pinkoholic har riktigt fina kläder, jag älskar rosa :D

Molly Bergström, UPPSALA

Fint :) men tycker att texten är fel. Allt en tjej vill ha, så synd att rosa ska vara en tjejfärg =/

Molly Bergström, UPPSALA

hehe men jag förstår hur du menar :) dock trist att det ska vara så :P men jag älskar både rosa och "killfärger" :P

CASSANDRA - TÄVLING

vill ha! så fint :D



sv; svenska, har nationella imorgon ;(

Molly Bergström, UPPSALA

Men det har varit så för mig med haha :P

okej :)

Linda

åh aj :( jag hatar när man får ont utan att veta varför:/ vad tränar du?:)

Kristin - Photography

Jag ska nog ta hand om min sjuka lilla tös idag nen imorgon kan jag spåna ;)

Anonym

aa har kollat in den sidan :) riktigt schyssta saker ;d

CASSANDRA - TÄVLING

sv; hihi hoppas det, tack snälla du! :D

Carro

Nice, rosa är ju så snyggt!



3 dagar i veckan är väl jättebra om du bara gymmat i en månad =)



Jag sitter o slöar i soffan lite efter en go joggingrunda, göttans ;)

Carro

så skönt att du kommit till det läget! Älskar när man är nästan "besatt" av träningen för att man kommit in i det så bra och bara känner ett lyckorus efter varje pass! Jag kör bara runt 5-6km just för tillfället. Det är för kallt och halt ute nu, så det går inte snabbt heller. Och jag kan inte köra alla rundor, utan det blir bara en kortis runt byn eftersom det inte är upplyst nånstans, eller skottat för den delen, Tråkigt. Men sen när det blir bättre väder, ljusare och mindre halka, så ska jag köra på hårdare och längre igen =) Längtar! :D Kör du bara styrka på gymmet eller kör du lite kondition också? :)

Moa ♥

Sv: jag följer redan din blogg, den är super! :)) ♡

I ♥ rosa så denna sida passar mig toppen! :)

Moa ♥

sv: klart att jag har gått in på den länken! :)

säger detsamma här blir nog kanske att köpa något! :)

hihi! ^^

Moa ♥

sv: imorgon så är det skola som vanligt! Fast vi i klassen ska spela fairplay! :) ♥

tack så himla mycket det är super roligt att höra sånt och det får en på såå mycket bättre humör! (Y)

du är också super söt/snygg! :)



kram~

Mamma

Ja det var riktigt snygga träningskläder.

Irina

Superfin blogg, är det du på headern? :)

Maria en av Norrlands bloggar

Åh rosa <3

Nina

Synd att det inte finns en sån hemsida för gröna träningskläder, inte så mycket för ROSA!!

^^

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, j

görs? :)

therese

va snygg du är! :)

ps.va med i min alla ♥ dag tävling och vinn en goodiebag!



http://theresesorensen.blogspot.com/2012/02/tavling-alla-dag-goodiebag.html



lycka till!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej,:)

planer för morgondagen?

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

SV: Haha jag gör också reklam för dem så jag vet varför man ska klicka. Fast självklart kan jag klicka in åt dig! Det är det minsta jag kan göra. Kram på dig

Moa ♥

sv: haha ja det har jag också! :) ♥

Maria en Norrlandsblogg

Jo jag kollade in där jätte snygga :) allt bra i dag?

sara

hej jag har nyligen skapat en ny blogg så det vore roligt om du kollade in den och sa din åsikt. :)

Екатерина

Det var trevligt att se dig i min blogg.

Rosa är en super.

Är du från Sverige?Hur vädret du?



kram...

laila

jättefina!! kram Laila

saga

sv: Jaha då! Ser att du gillar rosa då?:)



Planer för helgen?:)

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

de är så söta c:

Felicia

Härlig blogg! :)

Patricia♔

Den där sida har jag varit inne på alldeles för många gånger. Dock lyckats låta bli att köpa något.



kram

emilia

vilka söta, tränar du själv? Trevlig dag!

emilia

det var inte så bara! :)



jag måste komma igång med träningen...

Bismillah <3

jätte söta:)

Felicia

Jadå allt är bra med mig! Hur är det själv? :) kram

P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

Mycket fina kläder!

Johanna Öberg

duktigt att träna! jag måste också dra igång med det mer nu:) hoppas du får en fin dag! kram

Patricia♔

sv: Jag gillar det mesta, det är ju rosa liksom:) haha

Marina - Mamma till 5

sv: Idag är det kalas här hemma ( jag fyller år ) så jag håller på och bakar, städar och fixar en massa inför det..

Vad gör du idag då?

Kram

A N G E L I J N A

as snyggt!

Linda

ja förmodligen :) jag älskar rosa träningskläder;D

Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

SV: Nä jag har faktsikt inte det ännu! Har du?

emmy

Hej!

Du skrev den 3/2-12 en kommentar i ens blogg som heter Ellinor.

Då du skrev "Allt bra, kram?"



Ursäkta men, hallå? Hon dog förrförra Lördagen, såg du inte alla R.I.P kommentarer?

O mitt i allt kommer du med din kommentar "Allt bra?Kram"



WTF?

Kolla gärna innan.



Ps. menar inget illa!!!

sara

sV: ja det är det, själv? :)

Lilla Elin [drömmen om ett barn]

bara bra tack :D själv ?

Sandra

Hejsan, fin blogg! Är allt bra med dig idag?

Lilla Elin [drömmen om ett barn]

jajjamän :D

Lilla Elin [drömmen om ett barn]

bara ta det lugnt :D sj ?

Patricia♔

sv: Vad blir det för gott till lunch då:)

Linda

åt också lunch nyss:D

A N G E L I J N A

SVAR; ja :)



nja sådär är sjuk sj?:)

Anonym

okej :) aa ja är inte så jätte mycket för rosa :P

Patricia♔

sv: Så gott:D

saga

Vad härligt med en slappdag.

Jag tror det blir mest mys med famlijen!:)

Madde

Sugen på att vara med i veckans blogg? ;)

Vem vill inte ha mer läsare ^^



DIREKTLÄNK:

http://boxii.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

A N G E L I J N A

SVAR; tack



okej



händer imorgon ?:)

Bella Davis -MODELL BLOGG

Älskar rosa :) Haha

Hoppas du har haft en bra dag! Kram :)

nathalie.

sv: jadå, det är okej med mig. själv då?

kram.

Lilla Elin [drömmen om ett barn]

mysigt :D

nathalie.

sv: låter fint!

sara

sV: okej låter trevligt. :)

Mia

hehe okej :D

Ida

Coola grejer! Rosa är dock ingen färg jag är så förtjust i..

Btw, kika gärna in på min blogg för att se "Dagens design". Jag designar en ny outfit varje dag! :)

Anonym

Tack :D



Haft en bra dag?



Kolla in imorgon igen för tips om hur du enkelt pimpar upp dina gamla tröjor och klänningar! :)

P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

sv: Jag med :)

jag gör inte så mycket, sj?

kram!

A N G E L I J N A

SVAR: försöka bli frisk, hah!:D

P L A Y E - en av Norrlands största bloggar | TÄVLING |

sv: Okey, mysigt :) kram

Gabbi

Superfin blogg! =D

Molly Bergström, UPPSALA

Jaa :D Vad gör du? :D

Molly Bergström, UPPSALA

Gott :) allt bra idag?

HANNA

vad gör du ikväll? :D

Moa

hej,hur är det ?:)

kajsa

snyggt med rosa :)

kram

Moa

jo det är bra här med :)

E L I N O R

Ha en underbar kväll, kram!

saga

Härligt, jag vill åxå bada:(

jag måste plugga:(

HANNA

sv: åh gott!

Madde

sv: HEj. Tack så hemskt mycket:)

jo tack, allt är bra:) Hur är det själv?

Kram

Joanna Johansson

Hej finis! Lottar ut USA-tröjan från modekungen på bloggen. IN OCH TÄVLA VETJA ♥

Madde

sv:åh, så mysigt:D

Gillar modellbilderna på dig, jätte vackra:)

Carro

sv men gud det är ju asbra! Skitduktigt att du även GÅR till träningen fast du har såpass långt, och med barnvagn i detta vädret =)

Madde

sv: på morgonen ska jag till genetiska kliniken, sen blir det en "skämma bort mig" dag innan jag tar helg:D Vad har du för planer?



Fastnade verligen för den rosa träningsklänningen, så söt:) Kram

Madde

sv:låter som en underbar dag det med:) Kram

Irina

Japp med mig är det bra :) Hänt något roligt i veckan da? :)

Johanna [tvillingbloggen]

Hur gjorde du för att komma in i modellbranchen? Har du tips för andra som vill nå dit och bara är 14 år typ? ;)

Bella Davis - MODELL BLOGG

vad härligt, ja det var super gott,

Hoppas du sover gott snygging! kram :)

Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas du får en bra fredag :D

hanna ♡

bara bra här, själv? :D

Claudia

allt bra? :)

Anonym

Helt klart det bästa man kan göra en kväll! :)

Vad ska du göra idag?





Kolla in senare för tips på hur du piffar upp dina gamla tröjor och klänningar. :)

Sofia

Hoppas du får en fin fredag :D



Psst. var gärna med och tävla!

http://byfia.com/category/tavlingar.html

Sandra

Låter som en riktigt härlig dag :D Jag tittar runt efter lite kläder och äter frukost :) Kram

Gabbi

Sv: Vsg! =) Aa, allt är bra, själv då? Kraam!

Fanny - Mina val, mina problem.

Läckra kläder!!



Ha en bra dag! ;)