Studio Jobb

Idag var det dags för Dennis och Liam att entra studion.
Först var det krångel med låset så vi kom inte in men tillslut fick fotografen upp dörren så Sanna rekomenderade honom att sadla om till inbrottstjuv.

Dennis och Liam gjorde ett bra jobb trots att det inte alltid är lätt att få en 2åring att göra som man vill.
Eller att stå still.
Jag och Sanna fick agera "stagemoms" vi är dock snälla kärleksfulla sådanna som stod och hoppade vid sidan av så Dennis och Liam dansade framför fotografen och då funkade det toppen bra.

Och imorrn kanske ni får en försmak på bilderna.
Dennis har förresten blivit kontaktad av ytterliggare en modellagentur. Jag tror nog att jobbet han gjorde för libero dance collection gav honom en spark i baken hos mediaföretag.
Jag tycker så länge barnet tycker det är kul och man gör det till en lek så är det oki.
Jag skulle aldrg tvinga mitt barn till något, men han älskar att vara framför kameran och tycker det är kul.

Hehe ni får allt vänta till imorgon!...

8
Katta

Spänningen stiger!



Nu hittade jag ju hit med =)



Hoppas du får en toppen helt i Stockholm!

Katta

Nu är det melodifestivalen som gäller, godis i stora lass med tillhörande dricka och bara njuter av lugnet.



Har inte fått träna på ett tag för jag åkte på dunderförkylning, men ska börja igen till veckan. Sportlov och det känns helt underbart!!!!



Fika och träning låter kanoners =)

Elin

bara bra, själv då??

Tanja- Mamma till Olivia

Var han med i liberoreklamen? den på tv? den var ju urgullig :D

Anonym

Var gärna med i utlottningen av en biobiljett på min blogg, avgörs imorgon kväll!

http://taggmaanztret.blogg.se/2012/february/utlottning-biobiljett.html



Ursäkta om du inte gillar reklam, i sådana fall ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

denise

sv: Jo tack, allt bra med mig :) du själv då?

Carro

jaså var inte mello bra igår? jag missade det. Var på 25årskalas, Men jag funderar på att se d et på svtplay snart, borde ju gå.

Emma

Ska bli roligt att få se bilderna imorgon:)

Joda de är bra, men trött o nervös inför morgon dagen då jag ska på ultraljudet.