Bilder från helgen som var

Jag vet att bloggen är full av kommentarer ! Härligt att ni läser och kommenterar sånt gillas!!!.
Dock har jag vart dålig på att svara delvis har jag haft fullt upp, sen har internet vart slött under några dagar tyvärr.
Har haft en bra helg och har hunnit träffa mormor, Caroline, Emelie , mamma mfl (dock har jag inte hunnit med att klämma in alla).

Dennis har allafall haft super roliga dagar tillsammans med sin mormor och Jack.
dom har vart på restaurang , åkt pulka, lekt och busat en massa, han fick en del presenter och annat kul.
Dennis fick en ballong som var som ett stort svärd "dock sa det poff efter bara någon timme" Jag tror han bet sönder den.

Men roligt har han/ vi haft denna helg.

Här är Dennis med mormor


Åka tåg är kul


Bli dragen i sin nya pulka av guld var också kul


så här trött men söt var han på kvällen efter dagen med mormor

25
Mamma

En övertrött liten man ,busat sent inpå kvällen.

CASSANDRA - TÄVLING

sv; pluggar spanska ;)

Kalle Hedin

sv; tack detsamma :)

Sofie | fiveseconds.se ♡

sv: Allt är kanon med mig :) Själv? :) kram!

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en härlig tisdag! :)

julia ♥

sv: Ja, allt är bra. Själv då? Kram

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe hoppas det blir fint sen :)

JULIAOFSWEDEN ♥

-det är så där med mig..

men men, vad gör durå?

kramis!:D

B E X O L L I L A .

de e helt okej med mig, sj?

Anna

fina bilder :)

Emma

hej gumman.



A kan inte riktigt berätta de just nu, men de kommer säkert senare då ja berättar de när ja inte är så ledsen.



hur är de med mannen, hur går de med hans sjukdom?

kram

Emmababy

sv: hih kej :D jo bara bra, hemma ifrån praktiken på ett hotell, lite trött bara :D

JULIAOFSWEDEN ♥

-skööönt:)

vad gör du annars då?

kramis!

QuQen svarar

Det är bara bra med mej, hur är det själv ? :)

Amanda-tälvingar för dig!

Allt är super, sj? :)

julia ♥

sv: Okej mysigt :D

Anonym

VECKANS BLOGG TÄVLING: http://eelin.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment



PUSS!

Anonym

VECKANS BLOGG TÄVLING: http://eelin.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment



PUSS!

Rossanna

Hej fina, tack så mycket; titta gärna förbi min blogg om du är intresserad av Spotifys framtid. Kram

Isacs Mamma

Hej? Är Allt bra? jag bjuder på ett

Kanon tips i bloggen!



http://isacsmamma.blogg.se/2012/january/gratis-tips-till-er.html

Emma

usch va jobbigt! Jag håller verkligen tummarna för honom och att tumören inte vuxit mer.

JULIAOFSWEDEN ♥

-lät bra, dedär:)

anna

hehe jodå d är bra, mycket intriger bara ;D försöka stjälpa den som är stark :D you know..hur går de för er då? kram

hanna hellbom

Hej! jag är med och tävlar i veckans blogg hos mimmi för hennes 800-1200 läsare

gå med du också :)

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/january/bli-vecka-5s-blogg.html#comment

josefines.se

svar ; det var supergott !! :D