Dagens Pass



Känner mig riktigt nöjd efter dagens pass men ändå när man kommer hem och satt sig i soffan kommer känslan hade du inte orkat lite till. Kunde du inte gjort några fler. Men nej jag var grym idag och den känslan ska jag behålla.

Dennis var också riktigt duktig han tränade på bollen med hjälp av Linn-Marie


Det bästa med dagen tyckte nog han var tjejernas omklädningsrum där charmar han dom flesta.
Han tittar in bakom dushdraperiet eller försvinner bort en stund men som tur var tittar han fram lite då och då.

1
Emmy

Åhvad duktig du är som tränar! Önskar att jag kunde få lite av din motivation!! :-)



sv. Ja man ha juoftast sina favorit ställen. Samma har vi! Har iof bar testat 2 olika. Men har fastat för denna öppna förskola och då den ligger nära så känner jag inte behov av att söka efter en ny :-) Hoppas du har en fn kväll!