Onsdag

Idag blev det ett besök på öppna förskolan jätte kul att träffa alla igen.
Sedan en tur till gymmet.
Sedan handlade vi och jag köpte en pulka till Dennis, sedan fick vi sjuss hem.

Sedan värmde jag på gårdagens kyckling gryta till middag.

Sedan vandrade jag och skrutten till pulkabacken, och åkte pulka en stund.
Han satt framför mig och tjoade när vi åkte ned för den långa backen, vi kom hem med riktigt röda kinder,

På kvällen myste vi med hemma gjord pannacotta sedan blev det kvällsmys och film.

Och nu ska vi krypa under tecket för att samla lite sömn.

4
IsaMarie - Fotografi

Lät som en aktiv dag! Pulka är ju så himla kul=)

issa - tjejrappare och låtskrivare

va söt bild:) Hoppas att du får en bra dag! KRAM

Emmababy

G0dmorgon, allt bra? :D kramis

Jenna ♥

Jag gjorde nyss pannacotta jag med :D Awesome!



Allt bra? Puss!