Chokladmuffins med geisha fluff

Efter dagens sjukhusbesök  tog jag och Dennis och bakade choklad muffins med dumle och geisha choklad inuti.
Dom blev super goda.
Dennis är ju som sagt en riktig liten bagare som älskar att hjälpa till i köket.
 
 
 
 
 
 
29
Ellen

Åh herregud vad gott det lät! :)

erika

MUMS!

T- mamma till Olivia

Kan du skriva receptet på dem?? :D

anna

dumle har jag provat men aldrig geisha, verkar ju jätte gott. har gjort muffins och lagt after eight ovanpå, riktigt gödda. kram

Classes Lilla Blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.
https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

kajsa

oh va smaskigt det låter!
sv: det är bara bra med mig, hur är det med dig? kram

Carro

Åhhh! Muffins är det bästa jag vet :p Härligt med en minibagare i familjen.
Kram kram

PsychoBlonde

jaa det är ashärligt här:))

Erika

jag säger bara: MUMS! :) kraam

Viktkamp

det där lät ju inte helt fel =)

A D E L I N A

gott det ser ut :D

FANTASTISKA

hejhej! allt är bara bra, allt bra med dig? visst kan vi göra ett bloglovinbyte, säg till när du har lagt till oss, så lägger vi till dig sen! :)

Charlotte

HJälp vad gott det lät! Du har inte tänkt att lägga upp receptet?

Sv: JA tårtan var väldigt god faktist :)
Usch ja kan förstå att det är jobbigt med alla sjukhusbesök :( Har ju själv fått åka så där till mamma så vet vad du menar. Men gud har dom felbehandlat honom? Du har inte varit i kontakt med LexMaria då? Fast kan förstå om du inte orkar.

Hoppas verkligen att din mn snart blir bättre och att ni kan vara hemma tillsammans med er söta pojk :)

Ta hand o dig kram.

CrazyNisen

Hej! Jag har helgens crazy på min blogg, var med vettja :)
http://crazynisen.blogg.se/2012/july/vill-du-bli-helgens-crazy.html#comment

Sorry på du inte gillar sånna här kommentarer <3

Emme

Nu så är det så att jag vill veta vad ni vill lära er mer av, så kommentera eller skicka mail: [email protected] vad just du vill lära dej mer om . För tillfälle gör jag också gratis designer.
Kram♥

Ellen

Var hittade du receptet?
sv: Ja, allt är fint :) Förstår att det är jobbigt, skönt att du kan ladda om batterierna iaf.. :) Kram

malva

Gott med muffins! :)

kajsa

Hoppas att du får en fortsatt bra Söndag! kram

FANTASTISKA

- följer dig oxå nu på bloglovin, jag blev nummer 256! :)

hilda fromm - tecknar

Nu har du chansen att ivnna ett egentecknat porträtt av andingen dig själv, en vän eller din motsvarande!
gå in på bloggen och var med du också! :)

felicia

ja tack detsamma!:)

Emmie&Fatima

Är du en riktig fashionista? Och vill ha shorts som är lika unika som du själv? I så fall bör du kolla in våra handgjorda shorts och bli hotlikehell! http://hotlikehell.webblogg.se/

amanda

Jag funderar på att lägga ut "photoshop-tutorials" i videoklipp på min blogg, finns det något photoshop knep du undrar över eller något nytt du vill lära dig?

amanda

Jag funderar på att lägga ut "photoshop-tutorials" i videoklipp på min blogg, finns det något photoshop knep du undrar över eller något nytt du vill lära dig?

Eleonore

Åh så smarrigt det låter, mysigt att baka tillsammans!

Usch ja då förstår jag att det är tungt, cancer är ju en hemsk sjukdom som man inte ens önskar sin värsta fiende! Har alldeles för många i min närhet som drabbats! Hoppas din man smart blir frisk och att han får bättre vård :)
Kram

Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan.Förstår att livet är lita jobbigt för er o allt är så ovist...Håller mina tummarna att allt kommer gå bra...
Din son är så duktig med bakning :) Söt bild..kram kram

Amiee

mums! Det ser ju riktigt gott ut!

Karin FoH

Kan tänka mig att de var goda!

DG

Snygg blogg