pool mys

Idag har det stor städats och fixats, vi har handlat och burit hem massa mat.
Imorrn kommer Dennis mormor och Jack hit 1vecka ska bli så mysigt att få vara tillsammans.
Men innan dess ska vi upp på sjukhuset och hälsa på, snart har han legat där i 2v.
Och oftast går vi upp mellan 5-7 på morgonen och åker dit men idag var jag tvungen att ta hand om hemmet.
 
Fixade upp Dennnis lilla pool i trädgården där han lekte och hoppade, skopis fick också bada.
Super mysigt tyckte Dennis.
 
På kvällen kom Ulrika och gjorde oss sällskap över en kopp te.
 
 
 
 
 
 
 
16
emma ♥

sv: jo tack, det är bara bra :) själv?
kram

A D E L I N A

sv: ja det är toppen :) själv då?

Sessan1

Hej Hej!

Så fina bilder du har lagt upp. Jag hittar ej länken du menar!

Allt bra med dig? Vad bjöd helgen då+??

Carro

Vilket charmtroll Dennis är!

Hoppas ni får en fin vecka nu :)

Kram kram

LIIV - vanlig men unik

Sv: Hehe nej många tycker jag är lite småknäpp. Men där vi var och överallt i närheten var stranden ungefär som här hemma. Lite stenig och sådär, och det gillar jag inte. Jag badar i havet när jag är utomlands där det är sånt där riktigt blått och fint vatten med fina stränder :) Jag är lite känslig ;)

Anonym

sv: tacK:) altl bra?

anna

härligt att bada i poolen. å roligt att få besök. kram

Ulrika

mysigt med en kopp te och lite prat så där på kvällskvisten :) Kram

Dragana

Vad jag saknar dagar då man fick plats i en sådan lite bassäng! :P

Sandra

Halloj sötnos ♥

Hur tillbringar du dagen?
Puss & kram

julia

Jag har inte haft tillgång till dator på 3 veckor därför har jag inte svarat, men nu är jag på gång igen. Har din sommar varit bra än så länge?

Lisa

Jättemysig blogg du har :)
Var gärna med i dagen blogg!

Lisa

Jättemysig blogg du har :)
Var gärna med i dagen blogg!

Emelie, Mamma till David och Leah

Härliga sommarbilder :D Här är det inte lika varmt.
Kram

Mamma till William och Wilma

Härliga bilder du delar med dig på din goding..Ha en fin sommar kväll.kram

Malin

Kikar in. Har följt din blogg ett tag och måste säga att jag är imponerad av dig! Har förstått att du har det tufft nu när maken är sjuk men Dennis verkar ha det supermysigt med dig och ni bakar och ger er ut på små o stora äventyr hela tiden. Hoppas att du tänker på dig själv emellanåt också. Kram!