Lunchat thai mat

Idag har vi lunchat thai mat hos "lången".
Mumma det spec köttfärslimpan i jordnötsås med rödcurry.
 
Föredrar ni thai eller kina mat?
 
Ikväll blir det hemma mys, jag ska plöja lite inredningtidningar.
 
Men nu får det bli en god latte i soffan tillsammans med kärleken.
 
 
 
 
 
38
Lindy Ree (Boende i England)

Thai! Men Kinamat är också gott. Speciellt strimlad biff med purjolök :) Ha en fin dag!

Anne

Allt är toppen tack:)Hur är det själv?:) Kramar

Julia

Ååh vad gott med thai! Jag gillar både thai & kina mat, vad föredratr du?

Sara Ekman

Gott :)

okej, jag är på jobbet :)

sofiahassan - Civilingenjörsstudent

tack så mycket :) jadå allt är kanon här, hur är det själv?

Linda

Jag föredrar Kina mat :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

men va snygg du är då och maten ser god ut :) älskar thai mat! några planer för morgondagen? kram

bezzie

sv; med mig är det bara bra :)

BATT

gott!!

Julia

Sv; Okej:) Ja, jag tycker om linn olssons:)
Jo, allt är bara bra med mig, själv?
Kram

Julia

Sv; Okej:) Ja, jag tycker om linn olssons:)
Jo, allt är bara bra med mig, själv?
Kram

Ellen

Mm, god maten ser ut!
sv: Ja, allt är fint :) Hur är det själv? Kram

Sinsiii

sv: Tack!!

tereseflinth - fotoblogg

sv; Jo det är väl sådär, själv då?

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Carolina

Hyrt filmer precis så ska kolla film och äta lite godis :D
vad gör du då? :)
kram

bezzie- din nya favoritblogg <3

sv; alltid lika trevligt :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; okaaaay mysiiigt

malin

jag gillar båda :)

Linda

ja:D hur ser ditt dröm bröllop ut då?:D

Anne

Mysigt:) Jag ska strax se på någon film med min syster:) sjd? Kramar

Sara Ekman

Ha en toppenkväll :) Kram

anna

jag föredrar thai:)

Daniella

- Fin blogg du har tjejen! Är allt bra med dig idag? :) Kram!

Julia

Sv; Jaha:) Hur många år är din son?
Kram

julia

tack för din fråga! kommer höra av mig när svaren är ute:)

ha en fortsatt fin kväll fina du!

sara

Skulle du vilja blogga på egen domän?

Läs mer här:
http://sveablogg.se?ref=barasara-67

Emelie

jadå det tycker jag allt att det e :D och hur e det med dig? har du en go sommar? Kraam!

Jonna Mamma till Wilja

Oh vad gott !!!

FlizanLizan

sv: härligt, nja de e sådär :/

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja verkligen!! ska på stan om en stund :) allt bra med dig idag? kramar

Johanna

oh gott, nu blev jag hungrig, tur vi snart skall till stan och äta =)

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Ja det är det verkligen! Själv då? =)
Kram

Ellen

Jag föredrar thaimat :)
Hoppas du får en fin lördag!

sofiahassan - Civilingenjörsstudent

det lät ju supermysigt ju :)

Ida

Hej♥
Var med i min fototävling med temat sommar vetja ;)
Du anmäler dig & läser mer här:
http://photosaremylife.blogg.se/2012/june/fototavling-tema-sommar.html#comment
Kram♥

M I C H A E L A

Vad gott
Kram

Pamela

Åhhh thaiiii såklart:) det är mer smak i thai och mer färgglatt