En God Nyhet Från Almondy



Har ni provat denna super goda nyhet
Med smak av söt jordgubb och choklad. *Mums* rekomenderas till kaffet.



27
ahlam<3

Hej allt väl med dig?:)

Hoppas du får bra start på helgen, skön blogg förresten<3

Julia

Sv: Haha okej ;) Men alltid gott med godis!

C O R N E L I A

Oj, smarrigt såg det ut! Den borde man pröva :)

Moa

hejsan,hur är det ? :)

Annika

Fin blogg :)

Isacs Mamma

Under Ytan hette den :P



Hihi ^^

Hade den sj en gång:)

ÅÅÅåååå så mysigt, nej jag tar det mest lugnt här..

Blir soffan om en stund.

Haft en mysig dag

Annika

SV: allt är bara bra här :)

ALIZIA

Sv: Jag ska ut och gå en långrunda, och sen ingen aning ^^ vad ska du göra då?

kram

minaaa - photography

mumsigt!

minaaa - photography

mumsigt!

EMMAS!

de är bra :D sjdå :)

zaida

Heej!

Såg att du kommenterat en annan blogg angående att följa varndra via bloglovin. Ska vi följa varandra? :))

Beatrice

Vad kul! :) Åh, smakade den där tårtan fast med citron igår, jättegott! Ska dricka vin med syster :)

Sanna

ohh den verkar god! ;D

Moa

vad bra :)

Aagnes Kucki

Varför taggar ingen till mina fredagsfräckisar... :(

zaida

sv: följer dig nuu :))

Är med lisa, vad gör duu? :))

kajsa

den låter god!

önskar dig en fin helg :) kram

bumbi

SV: hej.

Jo då, de funkar. rpecis ätit skaldjur med ot och kex. sj?

Lisa

sv; ja då<3

bumbi

haha, modell och mamma och kan äta godis. Jag försöker gå ner i vikt, och MINSTA lilla får jag straff för!!!

Isabelle

http://www.mondoblog.se/isabellealberti/2012/03/30/tavling/

Tävling! Vinn färgade linser, piercingsmycken och massa mer! Hur lätt som helst att delta, och vinner du har du något nytt till dig själv eller kanske lotta ut på bloggen eller ge bort?

Kram

Julia

Jadå, själv?

Jossie

Oo då, jag mår toppen! Vilken fin blogg du har föresten :)

Felicia Andersson

fin blogg! :)

Mathilde

SV: ja det är ju sant, men inte roligt, men vill ju få starkare muskler så det är väl bara att stå ut! =P



ser gott ut!

Art By Tina - Konst & Fashion

Så vacker den var. En sådan ska jag nog köpa till mitt kalas imorgon, har visserligen redan beställt två tårtor - men en till skadar ju inte.