När motivationen tryter

Har verkligen inte haft någon motivation på senaste för att ta mig till gymmet.
Men på måndag är det dags igen.
Här är min nya träningsbh som jag sponsrats med från Pierre Robert, jag har fått utvärdera den under en tid.
Den är verkligen helt kanon om man frågar mig.

28
Cajsa

jajamänsan! :D själv?

M

Jag mår bra! :) vad gör du?

M

Delta gärna i dagensblogg tävling.

Frida

Ja, allt är väl bra! Tackar som frågar :)

Victoria - Two Trollfaces

Sv; Jag ska väl städa mitt rum eller något.. Bara ta det lungt, det är ju ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN påsklov! :D

Sj?

a g n e s

härlig blogg, följa varandra via bloglovin'? :)

Maria

Den var snygg med ! Kul med lite färg ..

= )

CASSANDRA

skönt att gymma!:D

CASSANDRA

skönt att gymma!:D

elsa!

allt bra med dig?:D

Perlita Nuñez

Hey ! Ja allt är bra med mig. Lite trött efter en lång promenad. Hur är det själv?

Skönt att börja gymma igen? Själv går jag på dans. Dock vill jag inte börja gymma fför jag har världens sämsta balans haha. Sjukt..

Hoppas du har en trevlig helg



Kram

a g n e s

följer dig också nu, blev numer 123 :)

elsa!

hahah jaa!

Kramisar!<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, du med ;D

Isacs Mamma

Ojoj ja men de ska jag absolut testa faktiskt! :)

Tack för tipset!



Hoppas du får en fin dag vännen!

Alexandra C Olofsson

Heej!vad gjorde du igår kväll och vad hade du tänkt att göra ikväll? Alltid lika kul att höra :) Kraam

E M E L I E

Hej, kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig lördag. Allt bra annars? :)

ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥

Åhh så fin blogg!

Är allt bra? ♥



Kram/ ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥



PS: Var gärna med i min veckans blogg som avslutas imorgon!

http://lisafisap.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v13.html#comment

jenny

Heej! allting är jätte bra idag:) Hur står det till själv :) kram

Hinda

fin blogg :)

ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥

sV: jAG SKA äta nu! ^^ ska du göra nått kul ikväll??

Sassäh ᵔᴥᵔ

sv: jodå , allting är bara bra idag ;) allt bra med dig? KRAM

Hinda

Jo det är bra!

sj?

E M E L I E

sv: jaha okej, det är så skönt när man städat, blir så rent då :)



jag gör inte så mycket faktiskt, själv då? kramar!

REBECCA

sv: åh, tack! kurerar mig till tusen skulle man väll kunna säga.



vilken fin! kul med lite färg!

ℒɪsɑ ✽ Ƥℎoʈօɢяaƿһყ

SV: Låter mysigt!

Mathilde

Låter ju hur bra som helst. Man kan inte få för många sport BHar. =D Lycka till med träningen. =D

Linda

Sv: Härligt med promenader, speciellt när det varit så fint väder:)