Nybliven gudmor

Jag blev ju gudmor den 16nov till lille ..... ? kön: pojke på 52cm. Känns underbart.
2 dagar över tiden och sedan ville han titta ut.
Vilka flashbacks man får från när min lille prins var så liten.
 
Jag bara längtar efter att få träffa den lille *sniffa bebbe*. Dennis vill att dom ska leka med bilar direkt.
 
Igår gick vi in på HM och ut kom vi med denna till den lille bebben.
 
 
 
 
 
34
Emelie - Emelies Christmas

Åhh så mysigt :)

Maria - mamma till Liam ☆

åh vilka söta kläder! mysigt med en liten nyfödd :)

Eleonore- Kokboksutmaningen

Åh grattis, kul att du fått äran att få bli gudmor! Så mysigt med en nyfödd liten bebis :D
Tack snälla, så glad jag blir av att du gillar min blogg!
Hoppas helgen varit bra, kramar

Mathilde

Vilken söt liten dräkt. =D allt är bara bra och idag är det skola och träning som gäller =D

Jessica

Jo tack det är bra med mig :) själv?

Vad gulliga kläder :).

anna

å vad kul, Grattis:) vilka söta kläder. kram

Annika Soulcityguide

Mysigt!!! Ha en fin dag
Kram

Mamma till William och Wilma

Stort grattis till tillskottet i familjen..Så söt bebis plagg med grodan på :) Ha en fin måndag fina blogg vän..kram kram

kusin

Grattis och så härligt med så små bebisar, man saknar det lite =) Speceillt bebis lukten =)

ullie

åh bebis så mysigt . Har blivit moster för inte så länge sen . Måste me snuffa snart men hon har varit sjuk min syster så vi har väntat tills de orkar. lite synd då Hannah börjar bli lite äldre o inte småbebis längre men men

gud så söta de små kläderna e me då :)

Marika Saarenpää

Okej vad bra :)

mandy - en musikblogg

grattis ! hoppas på bli gudmor i jan när min bästis får sin unge, planerad på min födelsedag, ja menar kan d bli bättre ;P xx

Ester, Tora, Amanda, Elin

Åh vad mysigt med en liten bebis! Gud va söta kläder!

kaffehörnan

Ett stort grattis till dig
kram

Amanda

Vad skoj! :)

Carro

Oooh vad mysigt :-)
Och jättefina kläder fick du tag på. Mysigt för Dennis med em kusin :-)
Hoppas ni får en fin vecka,
Kram kram

Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik

Om jag skulle skaffa barn hade jag inte kunnat bärga mig tills jag fick sätta mig ned och sy små egendesignade kläder till dem! Ett par små knäbyxor, en kolt, eller kanske små små mockasiner.

Kajsa Johansson

supersöta kläder! :)

KassandraPalma

Åh, så söt dräkt !!
Har inte bebisen ett namn? :)

Issa

sv: arå ;)
visst! säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

KassandraPalma

jaha okej, hade du några egna förslag också? :)

Sarah

Grattis till de :)

Sara - nystartad fotoblogg

Sv: Allt är bra med mig! :) Hur är det själv?

Åh, vad kul! Grattis :)

Amiee Whitney

sv, Nåväl, i morgon måste jag gå till jobbet och jag kommer att få se en vän!
Vad gjorde du i helgen?
Kram

Sofia

gud va söta kläder! grattis med:)

Helena

Milda tider så gulliga bebiskläder du hittade! vad mysigt att träffa "bebben" för första gången! Kram

soffie

men å så söt .å grattis till den lille å så fint att bli gudmor:)

ullie

Tack ja det e så mysigt

åhh e me så trött. har ångest för ja inte vill gå i morgon usch hur detta ska gå i tre v till
ja ja natti kram

MissStorm

Så sött!

Hanna W | BF 2013 ♥

det är bara bra, hur är det själv? :}

Sara - nystartad fotoblogg

Sv: Nej, nu ska jag bara ta det lugnt efter att ha jobbat med en inlämningsuppgift hela dagen som jag precis skickat in :) Vad ska du hitta på imorgon? :)

Linda

åh så sött!!

Paulina Holmberg

åh så kul :D vet känslan!

Av: Anna Adam

Urgullig dräkt! :)

Hm, ska sitta i soffan och gosa med min stora vovve.
Själv?