Hej på er alla

Ursäktar återigen för dålig uppdatering.
 
Problematiska missöden eller rent ut sagt komplikationer har gjort att mannen min ligger riktigt dålig igen på sjukhus. (han orkade knappt med dagens besök).
I fredags opererades han igen från morgon till kväll, och när jag och hans bror kom på lördag till sjukhuset så var han i riktigt dåligt skick. Och i söndags likaså då valde dom dock att sätta in en CVK (central ven kateter tror jag det står för) för att hjälpa honom med smärtorna som aldrig minskade .
Jag hoppas bara han ska få bukt med alla smärtor nu och piggna till.
Återigen är vi tebax på ruta 1.
 
Efter sjukhusbesöket blev det en träff med Dennis gudmor och en fika i stan.
Dennis valde kanelbulle och festis. För min del blev det en varmchoklad i det underbara höstvädret.
Han klappade hennes mage och berättade att han skulle leka med min kommande gudson.
Han skulle lära honom att leka med klossar och lego och köra bil. (nu är det bara 3v kvar) tiden går fort.
 
Imorrn väntas sjukhusbesök men innan det ska jag få naglarna fixade - lite mamma mys.
Och Dennis ska vara med mormor och gammelmormor i lekhörnan under tiden.
 
 
 
 
 
15
anna

fy vad tråkigt:( tänker på er ska du veta och håller tummarna att mannen din ska bli bra. kram

Annika

Åh så jobbigt, känner med er! Hoppas att han blir bra och repar sig snabbt. Kram

Maddiie

Men fy vad tråkigt :( Hoppas din man blir bättre snart! Kram

Carro

Han är verkligen härlig lilla Dennis... och så omtänksam :)
Skönt att få lite egentid och snygga naglar.
Stor kram till dig, förstår att vi inte kan föreställa oss vad ni går igenom, men vi tänker på er <3
kram kram

gizze

Vad ledsen jag blir att läsa att det inte blivit nåt bättre med Micke.. :(
Hoppas hoppas att det vänder Nu!
Får höras och ses när du kommer till Värmland igen...KRAM

alvis

sv; nä inte riktigt, är hemma från skolan åsådär, sj?

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

hehe, Som min då. :) Vad ha du gjort idag? :D

jessica

Usch vad jobbigt för er :/ hoppas han blir på bättringsväg igen!

Anita

Vad tråkigt att din man har haft så ont. Så unga familjer ska inte behöva drabbas så. Men tyvärr är inte livet alltid rättvist.Jag hoppas att han blir bättre snart.Kram/Anita

Stina

Usch vad tråkigt att höra? Vad är det som hänt? En massa kramar !!!

Sessan1

Nej usch vad tråkigt att behöva läsa det. VAd har hänt vännen?
VAd hittar du på för något? För utom att tänka poitivt!

Själv är det inte alls bra här iheller, har ont.
Själv tar jag det lungt, har även uppdaterat min blogg om tiden på sjukhuset!

Amiee Whitney

sv, OH trevligt! Hur var din helg? Ledsen för min sena svar.

Sara

Nej vad jobbigt, hoppas att det blir bättre snart!

Svar: Tack! :)

Charlotte

Nej fy vad tråkigt att det blev komplikationer. Jag håller verkligen tummarna att han snart ska bli bättre.

Tycker du verkar jätte stark och det är bra för din son behöver verkligen dig nu. Men glöm inte heller att DU behöver också få var ai bland :)

Ta hand om dig, kram

Kusin

Ush vad hemskt att höra, hoppas att han får bukt med smärtora!
Vad roligt men en bebis, grattis till henne kram