Förlovningsdag & valborg

Hej alla
först idag har jag börjat må bättre. Men visst i tusan var det magkatarren som jävlades med mig men hemtjänsten hjälpte till att hämta ut min medicin så nu känns det lite bättre.
Idag firar jag och mannen 6årig förlovningsdag så på förmiddagen blev det en mysig fika tur.
Senare väntade restaurangbesök och på kvällen åkte vi och tittade när man tände på elden...ja det är ju valborg.
 
En bild från fika besöket på mig och Dennis
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
förlovningsdag - valborg
8
Angelica

Ha en trevlig Valborgsmässoafton.. Jag blev hemma, med värk :(

ullie

GRATTIS till förlovningen och skönt att du e piggare

ina

Grattis vännen önskar dig allt gott.

Mamma

Det var nog år och dar sen jag var vid en valborgseld , det var nog när du var liten, vad tyckte Dennis om det?. Hoppas ni får en trevlig fortsättning på veckan puss o kram /mamma.

Sandrasrum

Grattis till er :D

Kram

kajza ♥

Åh, hur blev du modell? :D


sv: Det är kanon hos mig med! :)

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: okej se låter bra de, jo det funkar är intensiv topp humör då jag står på jobbet just nunoxh inte slutar förena vid åtta..
Mysigt :) mysig Valborg du verkar ha haft :) kram

Ping Lowhngren

Mysigt med brasa på valborg ~^^~